Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-05-02@22:56:10 GMT

بوکاجونیورز قهرمان سوپرلیگ آرژانتین شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۵۴۴۲

بوکاجونیورز قهرمان سوپرلیگ آرژانتین شد



تیم فوتبال بوکاجونیورز برای سی‌وچهارمین بار فاتح سوپرلیگ آرژانتین شد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال بوکاجونیوز صبح امروز (یکشنبه) به لطف گل دقیقه 72 کارلوس توس با نتیجه یک بر صفر از سد تیم خیمناسیا گذشت و 48 امتیازی شد. بوکاجونیوز با این پیروزی بالاتر از ریورپلاته 47 امتیازی ایستاد و قهرمان سوپرلیگ آرژانتین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قهرمانی بوکاجونیورز در حالی رقم خورد که ریورپلاته با تساوی یک - یک در خانه اتلتیکو توکمان، قهرمانی را به رقیب دیرینه خود هدیه کرد.

کارلوس توس 36 ساله که سابقه بازی‌ در تیم‌هایی همچون منچستریونایتد، یوونتوس و منچسترسیتی را در کارنامه‌اش دارد، این فصل در 17 بازی در سوپرلیگ آرژانتین 9 گل برای بوکاجونیورز به ثمر رساند که مهمترین گلش همین گل مقابل خیمناسیا بود.

بوکاجونیورز با این موفقیت تازه شمار قهرمانی‌های خود در لیگ آرژانتین را به عدد 34 رساند و تنها دو قهرمانی با ریورپلاته که پرافتخارترین تیم این رقابت‌هاست، فاصله دارد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۵۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، محمدطا‌ها دهقانی دولتی در وزن ۵۲ کیلوگرم در دیدار نهایی، با شکست بوکسور استان تهران، اولین مدال طلای بوکس استان در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور را کسب کرد.


وی در این رقابت‌ها در شب اول با قرعه استراحت روبه‌رو شد در گام‌های بعدی از سد حریفانی از استان‌های اصفهان، گیلان و گلستان گذشت.


این مسابقات پنجم تا دهم اردیبهشت به میزبانی شهرستان ملایر استان همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • عدو شود سبب خیر؛ این تیم بدون مسابقه قهرمان لیگ شد
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور