Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کیامرث حاجی‌زاده اعلام کرد: زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۸ ریشتر امروز منطقه سالند را لرزاند که تا این لحظه گزارشی از خسارت زمین‌لرزه اعلام نشده است.

وی افزود: همه اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سراسر استان و سایر دستگاه‌های مرتبط از امروز به مدت ۷۲ ساعت برای حضور در محل خدمت آماده‌باش هستند و تمهیدات لازم را در راستای آمادگی و مقابله با حوادث احتمالی اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر تشکیل جلسه فوری از سوی فرمانداران شهرستان‌های دزفول، گتوند و لالی تأکید کرد و گفت: مراکز درمانی سیار و فوریت‌های پزشکی باید در محل‌های مورد نیاز استقرار پیدا کنند و همچنین هلال احمر برای فراهم ساختن امکانات مورد نیاز و سایر تدابیر لازم در راستای پیشگیری یا کاهش آثار حوادث احتمالی در منطقه حضور داشته باشد.

کد خبر 4873016

منبع: مهر

کلیدواژه: مدیریت بحران خوزستان آماده باش زلزله شهرستان گتوند شهرستان دزفول بوشهر ایلام سیلاب گرگان شهرکرد قزوین ماسک طبی بارش باران ستاد مقابله با کرونا شیراز احتکار بیرجند مشهد قربانیان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۵۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، ملک زاده درارتباط با شبکه خبر گفت: در ده شهرستان استان یزد بارش‌ها رگباری و بهاری را شاهد بوده ایم که عمده بارش‌ها در ارتفاعات مرکز استان و شهرستان بهاباد رخ داده است. 
وی ادامه داد: بارش‌ها و ورود رواناب در شش محور یزد-طبس، یزد –دربید، یزد- خضرآباد، اردکان –هامانه، بهاباد-بنستان، ببروئیه –ده جمال موجب شد تا برای حفظ ایمنی شهروندان مسدودی مسیر اعلام شود تا رواناب‌ها فروکش کنند. 

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد با اشاره به اینکه در دو سال گذشته تغییر اقلیم وبارش‌های فرا نرمال را در استان یزد داشته ایم، افزود: در سال ۱۴۰۱ نیزاین بارش‌ها و سیلابی شدن مسیر بالغ بر شش هزار میلیارد تومان به زیرساخت‌های کشاورزی، مسکونی و راه‌ها خسارت وارد کرد.
ملک زاده ادامه داد: در سالجاری نیز براساس آموزش‌ها و تدابیر لازم آمادگی دستگاه‌ها را داشته ا یم که با هماهنگی و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی خسارت‌ها بسیار کمتر شده وتاکنون نیز بیشترین بارش‌ها مربوط به تفت با ۵۹ میلیمتر و رودخانه فصلی این شهرستان با دبی ۷۰ متر برثانیه حجم عبور رواناب داشت و این حجم عبور آب پدیده شگفتی است که به خوبی مدیریت شد. 
وی افزود: دوهزار سازه آبی -خاکی برای حفاظت ایمنی شهر‌ها و بخشی برای تقویت قنوات و آبرسانی ایجاد شده است والبته در برخی محور‌ها شاهد واژگونی خودرو‌ها بوده ایم که با امدادرسانی سریع، خوشبختانه مشکل خاصی در این زمینه نداشته ایم. 
مدیرکل مدیریت بحران با اشاره به تداوم فعالیت این سامانه تا فردا گفت: بیش از ۴۹۰ تیم امدادی و خدماتی در دستگاه‌های مختلف سازماندهی شده اند که گروه‌های جهادی نیز هم در کنار این تیم‌ها در حال آماده باش و خدمت رسانی به همشهریان هستند.

دیگر خبرها

  • زمین لرزه در شهمیرزاد
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند
  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • مرزن آباد لرزید