Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار مشگین‌شهر روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این کارگاه‌ها ظرفیت تولید روزانه بیش از ۱۰ هزار عدد انواع ماسک دارند که پس از ضدعفونی در داروخانه‌ها و فروشگاه‌های بهداشتی به شهروندان عرضه خواهد شد.

اکبر صمدی با تقدیر از تلاش شبانه‌روزی مدیریت بهداشت و سلامت شهرستان از تعامل خوب سایر دستگاه‌ها و ادارات دولتی با شبکه بهداشت و درمان مشگین‌شهر قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: آمار روبه رشد بیماران کرونایی در این شهرستان نگران کننده می باشد وبایستی شهروندان حتما نکات بهداشتی را بدقت رعایت کنند.

وی افزود: در حال حاضر به لحاظ پر شدن ظرفیت بخش اختصاصی کرونا اخیرا بخش‌های داخلی و اطفال بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) تخلیه شده و در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با ادامه روند فعلی در روزهای آینده استفاده از ظرفیت هتل‌ها ، مدارس و سالن‌های ورزشی برای بستری کردن بیماران کرونایی دور از انتظار نیست، از شهروندان خواست حتما در خانه بمانند.

صمدی اضافه‌کرد: بر اساس مصوبه امروز شورای مشترک و در ادامه اجرای طرح تعطیلی بازار روز دوشنبه ۱۹ اسفند نیز تمامی مراکز تجاری و پاساژهای شهر به حالت تعطیل در می‌آید و ادارات همچنان موظف به استفاده از ۱۰ درصد نیروی کار خود هستند.

مشگین‌شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها مشگین شهر ویروس کرونا بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشگین شهر ویروس کرونا بهداشت و سلامت مشگین شهر ویروس کرونا بهداشت و سلامت مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل ازدواج جوانان با مهریه کم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامرضا دهقان صبح سه شنبه در حاشیه نشست اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان خاش، با تأکید بر اهمیت دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف برای ازدواج آسان در جامعه افزود: مهریه‌های سبک علاوه بر تسهیل در امر ازدواج جوانان سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود و اقدامات ارزشمند طوایف شهرستان مبنی بر حذف طلا و جواهرات باید در جامعه نهادینه شود.

وی ادامه داد: مباحث فرهنگ سازی تسهیل در ازدواج، تربیت خانواده‌ها، انجام کارهای عام المنفعه، بهره گیری از ظرفیت‌های خیران، برجسته سازی اقدامات بشردوستانه و اولویت قراردادن به مقوله‌های آموزش و بهداشت باید به عنوان شاخص و برنامه اولویت دار دیده شود.

وی اظهار کرد: کمک به تحقق شعار سال و بهره گرفتن از ظرفیت‌های منطقه برای رونق تولید و کاهش آسیب‌های اجتماعی نیاز مهم جامعه بوده که ضرورت دارد از سوی مسؤولان دستگاه‌های مختلف در دستور کار باشد.

شایان ذکر است سایر اعضای این جلسه در ادامه در خصوص مباحث مختلف جهش تولید با مشارکت مردم، ازدواج آسان و غیره به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

در این نشست مقرر شد تا با حضور علما، نخبگان و معتمدان شاخص شهرستان خاش برای رفع و یا کاهش مشکلات ازدواج و مقابله با آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق و نیز جهش تولید با مشارکت مردم و چگونگی حمایت‌های دولتی از سرمایه‌گذاران بومی و جذب خیران برای انجام کارهای عام المنفعه و نیز مشارکت برای اجرای پروژه‌های آموزشی و بهداشتی بر حسب نیاز منطقه تدابیر لازم اتخاذ شود.

کد خبر 6098894

دیگر خبرها

  • تسهیل ازدواج جوانان با مهریه کم
  • ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر
  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • خودداری شهروندان خوزستانی از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه ها
  • سالانه ۳۰ هزار تن کشمش در خنداب تولید می شود
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • هدر رفت ۲۵ میلیون دلاری بنزین در سال
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • بهره‌گیری از گیمیفیکیشن در برنامه‌ریزی شهری