Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، قاسم شریفی رئیس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مبارزه با کرونا استان سمنان در نشست کمیته کارگری، کارفرمایی و تعاونی ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان با بیان اینکه بازدید‌هایی در راستای اهداف و سیاست‌های کمیته ارزیابی ستاد مبارزه با کرونا، از سطح شهر انجام‌شده است، گفت: تعداد ویروسی که تا به امروز در بین جامعه ما انتشار پیداکرده است قابل محاسبه نیست، اما نیاز است دو برابر هر میزان انتشار ویروس، نیروی انسانی ۲۴ ساعته برای عبور از این شرایط و غلبه بر این بیماری پای‌کار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تا به امروز دستورالعمل‌های مختلف و متعددی برای رعایت بهداشت فردی صادرشده که نیاز است به صورت آنالیزه و حساب شده، این موارد برای جامعه کارگری و تمامی مردم در آینده به منظور جلوگیری از به حاشیه رفتن پیام‌های بهداشتی، ارائه شود.

رئیس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مبارزه با کرونا استان سمنان، با بیان اینکه آموزش و اطلاع رسانی با قید ارزیابی، به صورت دقیق و بر پایه شاخص‌های تعیین شده، برای واحد‌های صنعتی و تولیدی در دستورکار قرار گیرد، تاکید کرد: انسداد مبادی شیوع ویروس باید در دستورکار باشد و در واقع جامعه کارگری و ورودی شهرک‌های صنعتی و تولیدی نیز از جمله مبادی محتمل انتشار ویروس است که باید به صورت ویژه موردتوجه باشد.

شریفی بیان کرد: ۴۰۰ نفر از بازرسان کار، ایمنی و بهداشت محیط به صورت آماده و آموزش دیده در مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان وجود دارد که این ظرفیت می‌تواند کمک حال و یار ستاد استانی کرونا باشد.

او گفت: امروز علی‌رغم تمامی تلاش‌هایی که به صورت جهادی و شبانه‌روزی از سوی مسئولان استان برای تأمین موارد بهداشتی و سلامت از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده صورت می‌گیرد، باید فرهنگ استفاده از آب و صابون و ترکیبات ساده، اما سهل‌الوصول ضدعفونی خانگی نیز در بین مردم نهادینه شود.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری مشاغل خانگی وزارت تعاون ستاد مبارزه با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۵۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلال ماب یکشنبه شب در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هفت کمیته زیر مجموعه ستاد اربعین فعالیت می‌کنند، گفت: کمیته‌های تغذیه و درمان جزو کمیته‌های با فعالیت گسترده محسوب می‌شود.

وی با اظهار اینکه سه هزار موکب زیر پوشش کمیته تغذیه ستاد اربعین سازمان دهی می‌شود می‌کنند، گفت: حدود دو هزار موکب در عراق مستقر می‌شوند و خدمات دهی می‌کنند و هزار موکب نیز در مسیر و مرزها و استان‌های مرزی فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بین ۹۰۰ تا هزار موکب نیز به صورت خودجوش و بدون اینکه زیر پوشش و سازماندهی قرار گیرند، خدمات دهی می‌کنند، افزود: این موکب‌ها در مناطق مختلف از جمله خوزستان فعالیت و از زائران حسینی پذیرایی می‌کنند.

جلال ماب یادآور شد: حدود ۷ هزار دستگاه کامیون و خودرو اقدام به انتقال تجهیزات موکب‌ها می‌کنند و بیشتر مالکان خودروها به صورت افتخاری خدمات دهی می‌کنند و طبق پروتکل خاصی و بر اساس همکاری بین گمرک ایران و عراق این خودروها منتقل می‌شوند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه حدود ۲۰۰ هزار نیروی داوطلب به اداره موکب‌ها می‌پردازند، یادآور شد: اتباعی که از خاک ایران برای اربعین حضور می‌یابند، پتانسیل بسیار خوبی برای تبلیغ هستند و باید از این ظرفیت برای تبیین اربعین حسینی استفاده کرد.

وی با اظهار اینکه که سال گذشته ۷۰ هزار زائر خارجی ازخاک ایران روانه اربعین شدند، تصریح کرد: باید از این دستاورد برای تبیین اربعین بهره گرفت.

کد خبر 6091523

دیگر خبرها

  • ۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • استان بوشهر در ارزیابی توسعه اقتصاد دانش بنیان رتبه سوم کشور شد
  • ۴۰ درصد تاغزار‌های استان سمنان دچار آفت است
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • برگزاری اولین نشست کمیته پایش، ارزیابی و بهبود شاخص های لجستیک
  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • مناظره‌ای در مورد حجاب