Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- طوفان شریفی در مقابل نایب قهرمان آسیا شکست خورد و نتوانست سهمیه المپیک کسب کند. تاریخ انتشار: 16:06 - 18 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۳۹۴۰

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، مسابقات بوکس گزینشی المپیک در قاره آسیا از روز سه‌شنبه در شهر امان پایتخت اردن آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رقابت‎ها، ۱۵۱ بوکسور از ۳۵ کشور از آسیا و اقیانوسیه در بخش مردان حضور پیدا کرده‌اند.

امروز (یکشنبه) در دیدار مرحله یک چهارم نهایی وزن ۹۱ کیلوگرم طوفان شریفی بوکسور ۲۳ ساله ایران مقابل سنجر تورسونوف دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان قرار گرفت و مبارزه نزدیک و خوبی به نمایش گذاشت. در پایان این دیدار بوکسور باتجربه ازبکستانی بود که برنده شد و به نیمه‌نهایی صعود کرد.

طوفان در هر سه راند با تمام وجود جنگید و ضربات سنگینی را هم به صورت حریف خود وارد کرد، اما در نهایت بوکسور ازبکستانی با تکیه بر تجربه خود به پیروزی رسید و شریفی از کسب سهمیه المپیک بازماند.

همچنین از ساعت ۲۱ امشب در وزن ۷۵ کیلوگرم شاهین موسوی که پیش از این برابر موریو واکی از ژاپن به برتری دست یافته است به مصاف توهتا از چین می‌رود.

شاهین در صورت برتری در این رقابت حساس، جواز حضور در المپیک توکیو را کسب خواهد کرد.

تیم ملی ایران با هشت بوکسور در این رویداد حضور یافته است.

امید احمدی‌صفا، دانیال شه‌بخش، اشکان رضایی، سجاد کاظم‌زاده، سیدشاهین موسوی، احسان روزبهانی، طوفان شریفی و ایمان رمضان‌پور، بوکسور‌های ایران در این مسابقات هستند.

علیرضا استکی سرمربی تیم ملی ایران است و همایون امیری و غلامرضا کریمی هم به‌عنوان مربی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: مبارزات حساس موسوی و شریفی در روز یکشنبه بوکس گزینشی المپیک انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شاهین موسوی طوفان شریفی شاهین موسوی علیرضا استکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی فدراسیون کاراته آسیا در شرایطی طی روز های ۲۱ تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت فدراسیون آسیا سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

بر اساس این گزارش گنج زاده به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی و گریس در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

این اقدام نشان دهنده توجه متولیان کاراته قاره کهن به قهرمانان و چهره های جهانی هنر رزمی کاراته در سطح جهان می باشد، گنج‌زاده از قهرمانان شناخته شده کاراته جهان است که طی سالیان گذشته مدالهای متعددی از بازیهای المپیک، رقابت های قهرمانی جهان، بازیهای آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا بدست آورده است.

کد خبر 6092453

دیگر خبرها

  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا