Web Analytics Made Easy - Statcounter

8 آذر ماه سال 99 با برگزاری دیدار برگشت فینال مسابقات جام باشگاه های آسیا چهره قهرمان این رقابت ها مشخص خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسئولان AFC با نمایندگان غرب آسیا در دوحه و دبی در هفته اخیر جلسه برگزار کردند. در این جلسات، تمام مسابقات هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

AFC از فدراسیون های عضو درخواست کرد با همکاری، بازی های مرحله گروهی را با موفقیت به پایان ببرند.

قرار شد دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به ماه سپتامبر یعنی شهریور منتقل شود. بازی های رفت نیمه نهایی 14 و 15 اکتبر (23و 24 مهر) ،  بازی های برگشت 28 و 29 اکتبر (7 و 8 آبان ماه )برگزار شوند. همانگونه که در تصویر پایین مشاهده می کنید .دیدار رفت نهایی در شرق در 22 نوامبر (2 آذر ماه) و بازی برگشت در غرب 28 نوامبر یا همان 8 آذر بدون تغییر انجام خواهد شد و چهره قهرمان این فصل مشخص می شود.

این برنامه ریزی مانند دیدارهای منطقه شرق است که AFC پیش از این اعلام کرده بود. قرار است فدراسیون ها با مشورت با طرف های ذیربط، پیشنهادات خود را ارائه کنند تا در بیانیه های بعدی زمان بندی جدید در مرحله گروهی به صورت نهایی ارائه شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند

تیم فوتبال العین امارات با شکست الهلال عربستان راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش فارس، در چارچوب دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال الهلال عربستان در خانه به مصاف العین امارات رفت و به برتری 2 بر یک رسید ولی با مجموع نتایج 5 بر 4 از رسیدن به فینال بازماند.

در این بازی برای الهلال روبن نوس (4-پنالتی) و سالم الدوسری 51 گلزنی کردند و تک گل العین نیز توسط اریک 12 به ثمر رسید.

البته العین 2 گل به ثمر رساند که هر 2 با نظر var مردود اعلام شد.

فرداشب در منطقه شرق، تیم فوتبال یوکوهوما ژاپن به مصاف اولسان کره جنوبی می‌رود. دیدار رفت با برتری یک بر صفر اولسان به پایان رسید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۸ تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند / عربستان با 3 نماینده در یک چهارم نهایی برتری الهلال مقابل تیم مومبای سیتی هند

دیگر خبرها

  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • العین -یوکوهاما، آماده برای جنگ بر سر جام نقره‌ای
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند