Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناخدایکم پزشک ایمان امیری با تشریح روند درمان در بیمارستان ولیعصر (عج) افزود : از میان دهها مراجعه کننده، بیمارانی که دارای مشکل و بیماری حاد تنفسی تشخیص داده شده ، بستری شده‌اند.

وی عنوان کرد : این مراجعان به طور مستقیم و یا از طریق مراکز درمانی تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی گیلان پذیرش شده‌اند که با همت کادر درمانی و راه‌اندازی بخش lCU و ونیلاتور تنفسی خوشبختانه بیش از ۵۰ درصد از بیماران مداوا و ترخیص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) تصریح کرد : با توجه به توافق صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی گیلان مبنی بر اختصاص ۸۰ تخت درمانی، تا کنون ۵۵ تخت عملیاتی شده است که امیدواریم با تقویت کادر درمانی، ظرفیت پذیرش و بستری به ۸۰ تخت افزایش یابد.

ناخدایکم پزشک امیری با اشاره به همکاری‌های صورت گرفته با نهادهای استانی تصریح کرد: پزشکان متخصص و ناظران دانشگاه علوم پزشکی گیلان به صورت روزانه از بیماران و بخش‌های درمانی بازدید به عمل می‌آورند و آمار و نتایج نهایی به دانشگاه و اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی ارائه می‌شود. اقلام دارویی و حفاظت پزشکی نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی در اختیار بیمارستان قرار می‌گیرد.

دکتر امیری در پایان ضمن امیدواری برای شکست ویروس کرونا تاکید کرد: مردم توصیه‌های پزشکان را جدی بگیرند و اخبار را تنها از منابع رسمی به ‌ویژه صدا و سیما دریافت نمایند. مهمترین عامل پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا رعایت بهداشت فردی، استفاده از دستکش و حفظ رعایت فاصله می‌باشد امن‌ترین مکان برای هموطنان گرامی منازل آنها خواهد بود.

برچسب‌ها رشت ویروس کرونا گیلان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت ویروس کرونا گیلان رشت ویروس کرونا گیلان دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه همایش پیشکسوتان بهورزی و گسترش قطب ۹ کشور، در جمع خبرنگاران گفت: ۱هم اکنون هزارو ۱۰۰  بهورز در مناطق روستایی حوزه تحت پوشش این دانشگاه شاغل هستند و  دست کم ۶۵۰ نفر دیگر نیاز است که به وضع ایده‌آل در تامین نیروی انسانی موردنیاز در این حوزه برسیم.

دکتر عبدالله‌زاده  افزود: ۵۰۰ دانش آموز بهورزی هم‌اکنون در حال گذراندن دوره آموزشی هستند و در مهر و بهمن سال آینده فارغ‌التحصیل  وبلافاصله پس از فارغ‌التحصیلی به‌کارگیری می‌شوند.

وی گفت: طبق وعده معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با موافقت رئیس سازمان استخدامی کشور یک آزمون دیگر در ۳ ماه آینده برگزار خواهد شد تا که مابقی کسری نیروی بهورزی در  کشور از جمله ۱۵۰ نیروی مابقی به‌کارگیری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تامین شود.

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: این ۱۵۰ نیرو پس از طی دوره آموزشی ۲ ساله و فارغ‌التحصیلی در این دوره در مراکز و خانه‌های بهداشت روستایی مشغول به کار می‌شوند.

در این مراسم از بیش از ۱۰۰ پیشکسوت و مربی بهورزی تجلیل شد..

دیگر خبرها

  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری پزشکی/افزایش ۱۲درصدی ظرفیت برای امسال
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است