Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد اعتبار گواهینامه تایید صلاحیت پیمانکاران تا خرداد سال بعد تمدید شد. ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳ اقتصادی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با ابلاغ سازمان برنامه و بودجه کشور؛ اعتبار گواهینامه تایید صلاحیت پیمانکاران تا پایان خرداد99 تمدید شد.

این تصمیم بر اساس بخشنامه شماره 734310 مورخ 18 اسفند 1398 ابلاغی سیدجواد قانع فر رئیس نظام فنی اجرایی، مشاورین و پیمانکاران سازمان برنامه و بودجه کشور اتخاذ و ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل این تصمیم حفظ سلامت جامعه، جلوگیری از انتشار بیماری و مراجعه حداقلی متقاضیان به سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام شده است.

بر اساس این بخشنامه، اعتبار گواهینامه‌های پیمانکاری که بالاترین پایه آن 3، 4 یا 5 باشد و پس از ابتدای تیرماه 1397 منقضی شده‌اند (یا می‌شوند)، تا پایان خرداد 1399 تمدید می‌شود. مبنای تاریخ انقضاء گواهینامه، پایگاه ساجار (sajar.mporg.ir) است. 

انتهای پیام/

R1389/P/S7/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سازمان برنامه و بودجه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه اعتبار گواهینامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، جمشید شایانفر مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.
بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان برنامه و بودجه: آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور‌های منطقه و اروپا را داریم
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • باند‌های دوم جاده‌ها در خراسان جنوبی اعتبار می‌گیرند
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • عرضه طلای تقلبی در بازار تایید شد