Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور از درگاه خدای متعال برای این بیماران درخواست بهبود و عافیت کرد و گفت: همه مردم باید دستورات و توصیه‌های وزارت بهداشت و مسوولان مبارزه با این بیماری را رعایت کنند تا انشاالله از گسترش بیش از پیش آن جلوگیری به عمل آید.

وی با تقدیر از تلاش مجاهدانه پزشکان، پرستاران و دست اندرکاران وزارت بهداشت و درمان، اظهار داشت: من به نوبه خودم از این عزیزان تشکر ویژه دارم و حقیقتاً آنچه که مطلع شدم حاکی از این است که این عزیزان جانفشانی می‌کنند و در این جهاد بزرگ همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، خوب شرکت کرده‌اند و خودشان را به خطر انداختند تا مردم به سلامت و عافیت نائل آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جامعه روحانیت مبارز با توصیه به دعا و توسل در این ایام، افزود: همه باید متوسل به حضرت مهدی (عج) و اهل بیت پیامبر (ع) باشیم تا این بلیه با عنایت پروردگار متعال دفع بشود.

آیت الله موحدی کرمانی خاطرنشان کرد: در تاریخ صدر اسلام در حالات بعضی از اصحاب ائمه معصومین مسئله دعا را داشته‌ایم. در حالات حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها نیز داریم که امام مجتبی (ع)، فرمودند: شبی در کنار بستر مادرم از اول شب تا به صبح حاضر بودم و ایشان فقط برای دیگران دعا می‌کرد و هرچه گوش دادم که ببینم آیا برای خود یا برای ما که فرزندان او هستیم دعا می‌کند یا خیر و از ایشان در این خصوص سوال کردم پاسخ داد: فرزندم …الجار ثم الدار...

وی با اشاره به اینکه روحانیت در این صحنه پیش آمده نیز حضوری فعالانه و دلسوزانه دارند، گفت: روحانیت معظم و طلاب و فضلا در شهرهای مختلف به هر نحوی که توانسته‌اند به میدان آمده‌اند و با روحیه جهادی در حال ضدعفونی کردن معابر و بیمارستان‌ها و کمک به بیماران هستند و حتی برای تهیه اقلام بهداشتی و سبد مواد غذایی و بهداشتی برای خانواده‌های کم بضاعت در میدان عمل حضور دارند و بر خود تکلیف می‌دانند که در غم مردم و در کنار مردم حاضر باشند و انشاالله با دعا و ذکر اسماء الهی بتوانیم از این مرحله عبور کنیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: کرونا مسوولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۶۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند

مصطفی مطورزاده منتخب مردم خرمشهر در گفتگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از خرمشهر با انتقاد از کمبود شدید امکانات اورژانسی در این شهرستان اظهار کرد: کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند و شهری مثل خرمشهر با این‌همه مراجعات زائر و میهمان در طول سال بمناسبت‌های مختلف، اربعین حسینی و راهیان نور تنها دو آمبولانس سالم دارد.

وی خاطرنشان کرد: گر چه تامین آمبولانس وظیفه وزارت بهداشت است اما دستگاه‌های مختلف و شرکت‌های فعال با حجم بالای تردد و نیروی انسانی همچون نفت‌وگاز اروندان و نیشکر نیز بایستی برای تامین آمبولانس به شهر کمک کنند.

مطورزاده تصریح کرد: طبق استاندارد بایستی بعد از تماس شهروند ۸ و نیم دقیقه بعد آمبولانس در محل حضور پیدا کند اما الان به دلیل کمبود آمبولانس مردم مدتها منتظر می‌مانند که غیر قابل قبول است.

وی از تماس کنفرانسی با معاون وزیر بهداشت و همچنین مدیرعامل اورژانس کشور برای رفع این مشکل خبر داد و گفت: خوشبختانه علاوه بر قول تامین چند دستگاه آمبولانس در آینده، مقرر شد فعلا برای رفع موقت این مشکل دو آمبولانس بصورت امانی به خرمشهر منتقل شود تا مشکل کمبود آمبولانس در اورژانس این شهر تا حدودی مرتفع شود.

خبرنگار: سیده صدیقه موسوی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228403 برچسب‌ها سازمان اورژانس کشور وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دیگر خبرها

  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک/ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • گزارش وزارت بهداشت از سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا