Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور از درگاه خدای متعال برای این بیماران درخواست بهبود و عافیت کرد و گفت: همه مردم باید دستورات و توصیه‌های وزارت بهداشت و مسوولان مبارزه با این بیماری را رعایت کنند تا انشاالله از گسترش بیش از پیش آن جلوگیری به عمل آید.

اخبار سیاسی- وی با تقدیر از تلاش مجاهدانه پزشکان، پرستاران و دست اندرکاران وزارت بهداشت و درمان، اظهار داشت: من به نوبه خودم از این عزیزان تشکر ویژه دارم و حقیقتاً آنچه که مطلع شدم حاکی از این است که این عزیزان جانفشانی می‌کنند و در این جهاد بزرگ همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، خوب شرکت کرده‌اند و خودشان را به خطر انداختند تا مردم به سلامت و عافیت نائل آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جامعه روحانیت مبارز با توصیه به دعا و توسل در این ایام، افزود: همه باید متوسل به حضرت مهدی (عج) و اهل بیت پیامبر (ع) باشیم تا این بلیه با عنایت پروردگار متعال دفع بشود.

آیت الله موحدی کرمانی خاطرنشان کرد: در تاریخ صدر اسلام در حالات بعضی از اصحاب ائمه معصومین مسئله دعا را داشته‌ایم. در حالات حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها نیز داریم که امام مجتبی (ع)، فرمودند: شبی در کنار بستر مادرم از اول شب تا به صبح حاضر بودم و ایشان فقط برای دیگران دعا می‌کرد و هرچه گوش دادم که ببینم آیا برای خود یا برای ما که فرزندان او هستیم دعا می‌کند یا خیر و از ایشان در این خصوص سوال کردم پاسخ داد: فرزندم …الجار ثم الدار...

وی با اشاره به اینکه روحانیت در این صحنه پیش آمده نیز حضوری فعالانه و دلسوزانه دارند، گفت: روحانیت معظم و طلاب و فضلا در شهرهای مختلف به هر نحوی که توانسته‌اند به میدان آمده‌اند و با روحیه جهادی در حال ضدعفونی کردن معابر و بیمارستان‌ها و کمک به بیماران هستند و حتی برای تهیه اقلام بهداشتی و سبد مواد غذایی و بهداشتی برای خانواده‌های کم بضاعت در میدان عمل حضور دارند و بر خود تکلیف می‌دانند که در غم مردم و در کنار مردم حاضر باشند و انشاالله با دعا و ذکر اسماء الهی بتوانیم از این مرحله عبور کنیم.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ویروس کرونا آیت الله موحدی کرمانی وزارت بهداشت وزارت بهداشت و درمان ویروس کرونا آیت الله موحدی کرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۶۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد

نادیا زکالوند: این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

منبع:

odditycentral

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899244

دیگر خبرها

  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • پس لرزه های تجمع روحانیون قم با لباس نظامی /ابطحی: ضربه سنگین بر پیکر روحانیت وارد می کنند
  • جایگاه ایران را در عرصه نبرد فرهنگی و اقتصادی تثبیت کنیم/ مسئولان از تولید ملی حمایت کنند
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • مدیران باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • مسئولان هم محصولات ملی و داخلی خریداری و مصرف کنند
  • مدیریت باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود