Web Analytics Made Easy - Statcounter

این میزان مواد مخدر از نوع تریاک را از استان های جنوبی به غرب کشور منتقل می کردند که با درایت و تیزبینی پلیس، کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ سردار رحیم جهانبخش: این میزان مواد مخدر، در آزادراه زنجان - قزوین از درون یک دستگاه خودروی سواری سمند به دست آمد. دستگیر شدگان که چهار متهم غیربومی بودند این میزان مواد مخدر از نوع تریاک را از استان های جنوبی به غرب کشور منتقل می کردند که با درایت و تیزبینی پلیس، کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پلیس مبارزه با مواد مخدر استان  زنجان طی یک اقدام غافلگیرانه، موفق به کشف و ضبط ۴۰ کیلوگرم تریاک شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان از عموم مردم خواست در صورت اطلاع از حمل و خرید و فروش موادمخدر، بلافاصله موضوع را با سامانه ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی در میان بگذارند تا هرچه سریع‌تر اقدامات لازم قانونی به منظور کشف و دستگیری متهمان به عمل آید

۱۱ اسفند ماه نیز مقدار ۶۸۰ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به منظور رد گم‌کنی و فریب پلیس در غذای ماهی جاساز شده بود از سوی ماموران انتظامی این استان کشف و ضبط شد.

این محموله مواد مخدر در آزاد راه زنجان - قزوین که با یک دستگاه کامیون حمل می شد از سوی ماموران انتظامی متوقف و در بازرسی از آن این مقدار تریاک که به شیوه ماهرانه جاساز شده بود را کشف کردند که در این ارتباط  سه نفر به عنوان متهم دستگیر و پس از تکمیل پرونده همراه با مواد مکشوفه به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان فرمانده انتظامی کشف و ضبط تریاک مواد مخدر کشف و ضبط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۷۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دام افتادن کیف قاپ غیربومی در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ علیرضا حدادی گفت: در پی وقوع ۳ فقره کیف قاپیِ راکب یک موتورسیکلت در سطح شهر رشت، با تحقیقات پلیسی و بررسی شواهد، سارق غیر بومی در در بخش کوچصفهان رشت شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر شد.

وی افزود: سارق ۳۱ ساله پس از دستگیری و در تحقیقات پلیس ، به ۳ فقره کیف قاپی از شهروندان در سطح شهر رشت اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی گیلان گفت: ۷ دستگاه گوشی تلفن همراه از متهم کشف و پس از توقیف موتورسیکلت وی ، این سارق در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ حدادی با بیان اینکه تامین و ارتقاء امنیت جامعه همواره یکی از دغدغه‌های اصلی نیرو‌های انتظامی است، افزود: نیرو‌های پلیس با همکاری مردم، ارتقا سطح آگاهی عمومی و اقدامات پیشگیرانه، با سرقت و انواع ناهنجاری اجتماعی برخورد قاطع خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی ‌/ بایدها ‌و نبایدهای حجاج
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین _ زنجان ۱۰ مصدوم به‌جا گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان- قزوین ۲۳ مصدوم برجا گذاشت
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • به دام افتادن کیف قاپ غیربومی در رشت