Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-28@19:54:12 GMT

تعیین شرط برای پیوستن به ائتلاف از سوی لیبرمن

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۷۲۸۴

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی اسرائیل هیوم، «آویگدور لیبرمن»، رهبر حزب «اسرائیل خانه ما»، امروز -یکشنبه- پنج شرط را برای پیوستن به هرگونه ائتلاف دولتی آینده تعیین کرد. 

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی در پیامی در شبکه‌های شروط خود را اعلام کرد.

شرط نخست لیبرمن در نظر گرفتن دست کم ۷۰ درصد پایه حقوق برای بازنشستگان و شرط دوم واگذاری اختیارات حمل‌و‌نقل عمومی و فعالیت‌های تجاری در تعطیلی روزهای شنبه (شبات) به مقام‌های محلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین خواستار تصویب قانونی برای جذب دانشجویان مدارس مذهبی شد. چهارمین شرط لیبرمن تصویب قانون ازدواج مدنی در اراضی اشغالی است. 

پنجمین و آخرین رهبر حزب «اسرائیل خانه ما» انجام عملیات یهودی‌سازی توسط خاخام‌های شهرهاست و به این ترتیب هر شهری می‌تواند دادگاه ویژه یهودی‌سازی تشکیل دهد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آویگدور لیبرمن اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۷۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الجزایر در آستانه پیوستن به بانک بریکس

وزیر دارایی الجزایر گفت که پیوستن کشورش به بانک « بریکس» به مرحله نهایی خود رسیده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، « عزیز فاید» وزیر دارایی الجزایر با اشاره به دیدار اخیرش با رئیس بانک گروه بریکس موسوم به « بانک توسعه جدید» اظهار داشت: با این مقام بانکی درخصوص روند پیوستن الجزایر به این موسسه مالی بین‌المللی گفت‌وگو کردم.

وی با بیان اینکه  روند پیوستن الجزایر به بانک گروه بریکس طبق یک جدول زمانی مورد توافق ادامه دارد، تصریح کرد: اقدامات قانونی مربوط به پیوستن الجزایر به بانک گروه بریکس به مرحله نهایی خود رسیده‌ است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، به رغم حمایت روسیه و چین از پیوستن الجزایر به گروه بریکس، نام این کشور به طور ناگهانی از فهرست کشورهایی که تابستان سال گذشته به بریکس پیوستند، حذف شد.

پیش از برگزاری نشست سران بریکس در آفریقای جنوبی ( اوت 2023 ) عربستان، امارات، مصر و الجزایر شانس بسیاری برای پیوستن به بریکس داشتند اما در فهرست اعضای جدید بریکس از این چهار کشور عربی نامی از الجزایر نبود.

بریکس یک گروه اقتصادی سیاسی است که در سال 2009 توسط روسیه ، برازیل، هند و چین به اضافه آفریقای جنوبی پایه گذاری شده است.

بانک بریکس ممکن است 5 عضو جدید بپذیرد

وزیر دارایی الجزایر درباره ذخایر ارزی کشورش گفت: این ذخایر در پایان آذر ماه گذشته به 69 میلیارد دلار یعنی معادل 16 ماه واردات رسیده است.

به گفته مقامات بانک بریکس 15 کشور خواهان پیوستن به  این موسسه مالی هستند.

بانک گروه بریکس موسوم به « بانک توسعه جدید» در سال 2014 با هدف تامین بودجه برای پروژه‌های زیرساختی در کشورهای عضو این گروه راه اندازی شده است.

کاهش اتکا به دلار و اولویت دادن به ارزهای محلی از جمله برنامه‌های است که بانک بریکس در دستورکار خود دارد.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • پیام لیبرمن به سیاستمداران اسرائیلی: ساکت باشید
  • پشت پرده ساخت اسکله روی هزاران تن آوار خانه‌های فلسطینیان
  • الجزایر در آستانه پیوستن به بانک بریکس
  • کسی که صدای حامیان فلسطین را خاموش کند، حیوان و هیولایی درنده است
  • فارن افرز: احتمال شکل گیری ائتلاف منطقه ای اعراب و اسرائیل علیه ایران چقدر است؟
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • (ویدئو) جدال با میراث شوم جنگ؛ زنی که رهبر مین‌زدایی در لبنان است
  • ببینید/ ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی
  • ببینید | پوستر متحرک سروده‌ رهبر انقلاب در آستانه حمله سپاه به اسرائیل
  • آتش و فراموشی؛ روایت استاد فلسطینی از زندگی خانواده او در غزه