Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@20:50:15 GMT

اسرائیل ۱۰۴۰ نظامی خود را قرنطینه کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۷۸۳۲

اسرائیل ۱۰۴۰ نظامی خود را قرنطینه کرد

آفتاب‌‌نیوز :

ارتش رژیم صهیونیستی روز یکشنبه ۱۰۴۰ نظامی این رژیم را به دلیل نگرانی از ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینه قرار داد.

همچنین ۲۳۷ نظامی این رژیم نیز پس از پایان قرنطینه دو هفته‌ای خود به خانه‌هایشان رفتند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ژنرال «اویر کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم تصمیم گرفته تا رویکرد محدود کننده‌ای را اتخاذ کند تا تعداد نظامیانی که به این ویروس مبتلا شده‌اند را کاهش داده و آمادگی عملیاتی ارتش را حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز جمعه ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که با هدف جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، هیچکدام از نظامیان این رژیم اجازه ترک سرزمین‌های اشغالی را ندارند.

به علاوه، با هدف جلوگیری از سفر پرسنل ارتش رژیم صهیونیستی، سفر تمامی تمامی اعضای ارتش در ماه مارس لغو شده است.

از سوی دیگر، رزمایش نظامی عمومی این رژیم در اواسط ماه مارس به تعویق افتاده و به تاریخ دیگری موکول شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی کرونا قرنطینه ارتش رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۷۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقر فرماندهی ارتش اسرائیل در کرم ابوسالم هدف قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، منابع نزدیک به مقاومت فلسطین در گفت و گو با شبکه الاقصی اعلام کردند که در عملیات جدید قسام، مقر فرماندهی ارتش اسرائیل در کرم ابوسالم هدف قرار گرفته است.

بنابر اعلام این منابع آگاه، مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در گذرگاه کرم ابوسالم از دو هفته پیش در راستای هدایت عملیات بمباران رفح و همجنین برنامه ریزی برای حمله زمینی به رفح تشکیل شده و در آن شماری از افسران شاباک و ژنرال های نظامی صهیونیست حضور داشته اند.

بنابر اذعان منابع صهیونیستی در این حمله تاکنون دستکم چهار نظامی صهیونیست و ۱۰ نفر دیگر زخمی شده اند و برخی از مجروحان که وضعیت وخیمی داشته اند به بیمارستان سوروکا در داخل اراضی اشغالی منتقل شده اند.

از سوی دیگر، منابع عبری ضمن اعلام جزئیاتی از حمله امروز قسام به پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه کرم ابوسالم، از ممنوعیت نشر کامل وقایع این عملیات خبر دادند.

به گردان‌های قسام ساعتی پیش با صدور بیانیه ای اعلام کرد که در عملیاتی با حضور گروهان های قدس، نظامیان اشغالگر صهیونیست را در پایگاه نظامی کرم ابو سالم و اطراف آن با موشک‌های کوتاه برد ۱۱۴ میلیمتری رجوم هدف قرار داده است.

یدیعوت آحارونوت نیز در این باره گزارش داد که این حادثه، رخدادی خطرناک بوده و مقامات درباره انتشار جزئیات آن و همچنین شمار کشته شدگان و مجروحان سیاست سانسور را اجرایی کرده اند.

کد خبر 6097411 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • انگلیس به ابراز نگرانی درباره عملیات نظامی اسرائیل در رفح بسنده کرد
  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک/ حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • سردار رشید: در عملیات وعده صادق، 240 جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند/ اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد/ آمریکا و اروپا رایگان هر امکانی را که رژیم صهیونیستی نیاز داشته باشد، در اختیارش قرار می‌دهند حتی بمب اتم!
  • مقر فرماندهی ارتش اسرائیل در کرم ابوسالم هدف قرار گرفت
  • ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • اسرائیل جرأت نشان دادن خسارت‌های عملیات ایران را نداشت