Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@07:57:25 GMT

چریمه 900 هزاردلاری الاهلی عربستان

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۸۰۶۹

باشگاه الاهلی به دلیل تاخیر در پرداخت اقساط خرید برزیلی خود از باشگاه نانتس فرانسه، از سوی فیفا ۹۰۰ هزار یورو جریمه شده است.

به گزارش "ورزش سه" ،نشریه عُکاظ عربستان نوشت: باشگاه عربستانی که یکی از حریفان استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا است و در دور رفت با نتیجه ۲ بر یک آبی ها را شکست داد، اوایل فصل جاری «لوکاس لیما» را از نانتس به تیم خود اضافه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه فرانسوی طی دو ماه گذشته چندین بار برای دریافت مبلغ باقی مانده بابت فروش لیما به الاهلی هشدار داده بود.

 

طرفین در ژانویه به توافق رسیدند تا براساس آن الاهلی در اسرع وقت مطالبات باشگاه نانتس را پرداخت کند و در مقابل باشگاه فرانسوی از تسلیم شکایت خود به فیفا عقب نشینی کرد اما عدم پایبندی باشگاه سعودی به تعهدات خود موجب شد تا نانتس به طور رسمی به فیفا شکایت کند و حالا براساس حکم فیفا، حریف استقلال باید علاوه بر پرداخت مطالبات باشگاه فرانسوی، ۱۵ درصد از مبلغ مذکور را معادل ۹۰۰ هزار یورو به عنوان جریمه پرداخت کند.

 

عربستان الاهلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۸۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از فیفا 94 تا امروز؛ روند دیدنی تکامل ضربات آزاد

روند تکاملی ضربه های ایستگاهی در بازی فیفا را با هم مرور می کنیم. در این ویدیو به خوبی بهتر شدن گرافیک و واقعی تر شدن ضربات آزاد مشهود است.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • مطالبات ۸۹۵ مالباخته «رضایت خودروی طراوت نوین» پرداخت شد
  • پیش‌بینی برداشت ۳۲۰هزار تن کلزا در کشور/ هر کیلوگرم ۳۵ هزار تومان
  • سیلی البلیهی به بازیکن الهلال پس از بازی حساس
  • تئاتر سرمربی پرتغالی: همه به من توجه کنید! (عکس)‏
  • همه مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج پرداخت شد
  • خلاصه بازی الهلال و الاهلی + فیلم
  • عزت‌‎اللهی در نقش مهندس الاهلی!
  • از فیفا 94 تا امروز؛ روند دیدنی تکامل ضربات آزاد
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس