Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- چلسی با ارائه عملکردی کم نقص مقابل اورتون، انتقام شکست تلخ بازی رفت را به بهترین شکل ممکن گرفت.
به گزارش آریا، چلسی در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در دیدار مقابل اورتون به پیروزی پرگل دست یافت. از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن میزبان اورتون بود و به پیروزی پرگل 4 بر صفر دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار رویارویی فرانک لمپارد سرمربی چلسی و کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون بود، لمپارد پیش از این در کسوت شاگردی و بازیکنی تحت امر آنچلوتی در چلسی جام‌های مختلفی را بدست آورده بود.
سرمربی چلسی با پیروزی مقابل آنچلوتی به نوعی موفق شد مچ استاد خود را بخواباند. گل‌های این بازی را میسون مونت 14، پدرو 21، ویلیان 51 و ژیرو 54 به ثمر رساندند. آبی‌های لندن با این برد 48 امتیازی شدند و جایگاه خود در رده چهارم لیگ برتر را استحکام بخشیدند. اورتون هم با 37 امتیاز دوازدهم است.
شرح گل ها:
میسون مانت، چلسی 1-0 اورتون: حرکت زیبای پدرو از سمت چپ، با پاس او به مانت همراه شد تا هافبک جوان چلسی با چرخش و یک شوت دقیق، دروازه پیکفورد را باز کند.
پدرو، چلسی 2-0 اورتون: پاس زیبای بارکلی، وینگر اسپانیایی را در موقعیت تک به تک قرار داد تا پدرو اختلاف را به عدد دو برساند.
ویلیان، چلسی 3-0 اورتون: پاسکاری بازیکنان چلسی توپ را در پشت محوطه جریمه به ویلیان رساند تا او با شوت محکم و با دقت خود، چلسی را به گل سوم برساند.
اولیویه ژیرو، چلسی 4-0 اورتون: پس از همکاری ویلیان و گیلمور پس از ضربه کرنر، سانتر بازیکن برزیلی با تاثیرگذاری ژیرو در دهانه دروازه، گل چهارم آبی پوشان را به دنبال داشت.

- پس از جدایی زوانمیر بوبان، احتمال می رود پائولو مالدینی هم جدا شود. مشخصا از تمام این تغییرات یکجا، استفانو پیولی و شاگردانش متاثر شده بودند زیرا برابر جنوا، بازی همیشگی‌شان را به نمایش نگذاشتند و به تعبیر دیگری، چه در صورت تعطیل شدن لیگ و چه در صورت ادامه فصل، همه چیز برای روسونری تمام شده است.
شرح گل ها:
میلان 0-1 جنوا | گوران پاندف (دقیقه 7): ضدحمله خطرناک جنوا که توسط سانابریا پایه ریزی شد و با یک پاس رو به جلو به پاندف که مقابل گل خالی قرار گرفته بود، به نتیجه رسید تا میلان خیلی زود از حریف خود عقب بیفتد.
میلان 0-2 جنوا | کاساتا (دقیقه 42): بازهم حمله جنوا از سمت تئو هرناندز، آشفتگی خط دفاعی و دوباره در یک صحنه مانند گل اول، جنوا اختلاف را به 2 می رساند.
میلان 1-2 جنوا | زلاتان ابراهیموویچ (دقیقه 77): شوت از راه دور بوناونتورا در بین راه به زلاتان می رسد تا این مهاجم سوئدی به داد این تیم برسد و با چرخشی زیبا، توپ را وارد دروازه کند.

- بایرن مونیخ موفق شد در هفته بیست و پنجم رقابت‌های بوندس لیگا مقابل آگسبورگ به پیروزی برسد. در ادامه هفته بیست و پنجم رقابت‌های بوندس لیگای آلمان، بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانس آرنا میزبان آگسبورگ بود و به پیروزی 2 بر صفر دست یافت.
باوارایی‌ها در شرایطی مقابل این تیم به میدان رفتند که امروز سالروز 120 سالگی خود را جشن گرفتند. گل‌های بایرن را در این بازی توماس مولر در دقیقه 53 و گورتسکا 90 به ثمر رساندند. باوارایی‌ها با این برد به صدرنشینی خود در بوندس لیگا تداوم بخشیدند و با 55 امتیاز در صدر ایستادند. اگسبورگ هم با 27 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: چلسی اورتون میلان جنوا بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۸۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم

دیدیه دروگبا (2) و فرانک لمپارد برای چلسی در این مسابقه گلزنی کردند و دو گل لیورپول نیز توسط فرناندو تورس و رایان بابل به ثمر رسید.

دانلود (46.8MB)

دیگر خبرها

  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • شاهکار کارلتو؛ ادامه شکست‌ناپذیری کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال