Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@00:13:22 GMT

قسمت سوم هم گناه منتشر شد+ دانلود قسمت 3 هم گناه

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۸۵۳۱

قسمت سوم هم گناه منتشر شد+ دانلود قسمت 3 هم گناه

  قسمت سوم سریال هم گناه ساخته‌ی جدید برادران کیایی، دوشنبه ۱۹ اسفند ماه ۱۳۹۸ وارد شبکه‌ی نمایش خانگی شد.   در قسمت قبل دیدیم که پرویز به قولش عمل کرد و مقدمات دیدار فریبرز و پسرش پیمان را بعد از بیست و هشت سال فراهم کرد.

خبر پیدا شدن پیمان و مرگ لیلا به سرعت در خانواده‌ی صبوری پیچید و خواهر و برادر و همسر فریبرز را نگران تغییرات احتمالی در زندگی شان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال آن که آن‌ها خبر ندارند که لیلا هنوز زنده است.

هم گناه بدون زوائد و حاشیه خاصی و بدون دست زدن به تجربه‌ای جدید در فرم و محتوی با استاندارد‌هایی که پیش‌تر در سریال‌های خوب تلوزیونی سراغ داشتیم ساخته شده است. گروه بازیگران خوب و فیلم نامه و کارگردانی‌ای متوسط کافی است که هم گناه در شبکه‌ی نمایش خانگی بدرخشد.

با بررسی یک سال اخیر شبکه‌ی نمایش خانگی و مشاهده‌ی سریالی مثل نهنگ آبی که با کست فوق العاده اش از کارگردان، نویسنده‌ی فیلمنامه و تهیه کننده تا گروه بازیگری پر ستاره اش، در پیچ و خم پیچیدگی‌های فیلم نامه و اختلافات گروهش گم شد و اقبالی نزد مخاطبان نیافت یا سریال مانکن که با قصه‌ای پایین‌تر از متوسط و بازیگران متوسطی نیز، تنها به دلیل نظمش در ارائه‌ی سر راست و بدون آلایش داستانش نزد مخاطبان جایگاه ویژه‌ای یافت می‌توان به این نتیجه رسید که هم گناه شانس بالایی برای جذب بیشترین مخاطب را در شبکه‌ی نمایش خانگی دارد.

جدای از مقایسه‌ی هم گناه با سریال‌های دیگر شبکه‌ی نمایش خانگی بررسی کارنامه‌ی برادران کیایی و مشاهده‌ی همین دو قسمت نیز همین نتیجه را می‌دهد. مصطفی کیایی در همه‌ی ساخته‌های قبلی اش نیز نشان داده است که همواره قصد دارد اثری عامه پسند خلق کند و اهل ژست‌های خاص و گشتن به دنبال مخاطبان خاص نیست. حال این جا و در شبکه‌ی نمایش خانگی و با توجه به این مهم که در این شبکه دست سازندگان سریال‌ها اندکی از لحاظ مسائل ممیزی باز‌تر است هم گناه فرصت خوبی برای پر مخاطب شدن دارد.

با شرایط اجتماعی خاص پیش آمده و تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و نیمه تعطیل شدن ادارات و کم شدن رفت و آمد مردم و توصیه‌ای که برای ماندن در خانه و اجتناب از رفت و آمد‌های غیرضروری می‌شود هم عده‌ی زیادی برای گذران وقت رو به شبکه‌ی نمایش خانگی می‌آورند و سرویس‌های وی او دی نیز طرح‌های جدیدی را برای جذب مخاطب بیشتر در نظر گرفته اند و بدین شکل قطعا آمار مخاطبان سریال‌های این شبکه نیز بیشتر خواهد شد.  

منبع: فرارو

کلیدواژه: سریال هم گناه شبکه نمایش خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۸۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد

آفتاب‌‌نیوز :

یک تهیه‌کننده تلویزیون در گفتگو با فرهیختگان گفت که طی سال‌های اخیر چند پروژه جلوی دوربین برده، کف برآورد یک سریال رده الف تلویزیون را بین ۲ و ۲.۵ میلیارد تومان می‌داند و توضیح می‌دهد با وجود اینکه ممکن است برخی از سریال‌ها حتی با برآورد اولیه یک یا ۱.۵ میلیارد تومانی به ازای هر قسمت، آغاز شوند، ولی سالانه بسیاری از مجموعه‌ها در میانه تصویربرداری به الحاقیه بودجه می‌رسند و در ادامه به ارقام ۲ تا ۲.۵ میلیارد تومانی -به ازای هر قسمت- می‌رسند.

یکی از تهیه‌کنندگان سیما نرخ پایه تولید سریال الف در سال ۱۴۰۲ را دقیقه‌ای ۳۰ میلیون تومان عنوان می‌کند که برای هر قسمت ۴۲ دقیقه‌ای سریال، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خواهد بود. نرخ پایه برای آثاری نظیر «زیرخاکی»، «نون خ»، «هفت‌سر اژدها»، «روز‌های ابدی» و «جشن سربرون» که رده الف فاخر داشته باشند، دقیقه‌ای ۴۵ میلیون تومان است و این رقم به هر قسمت حدود ۲ میلیارد تومان می‌رسد. این در حالی است که این ارقام، نرخ پایه است و بسیاری از سریال‌ها، بیش از این اعداد هزینه برمی‌دارند.

منبع: روزنامه فرهیختگان

دیگر خبرها

  • مسدودی چند رشته قنات در تفت از پیامد‌های بارش‌های بهاری
  • رکوردشکنی عجیب و غریب سریال گناه فرشته!
  • نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • بازیگری متفاوت عمو پورنگ؛ منتظر این سریال در نمایش خانگی باشید
  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی
  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور
  • عمو پورنگ با «لالایی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید
  • عمو پورنگ بازیگر شد
  • عمو پورنگ به «لالایی» نزدیک شد و تلویزیون به سریالی فوتبالی!