Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا روحانی، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی و ورزشی شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان،حبیبی گفت: بخش زیادی از برنامه‌های این سازمان مثل تئاتر‌ها و نمایشگاه‌ها در عرصه و به صورت میدانی قرار بود برگزار شوند که با توجه به تغییر شرایط کشور مبتنی بر شیوع ویروس کرونا، لغو گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: با توجه به توصیه اکید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص خودداری از حضور مردم در اماکن عمومی، سازمان فرهنگی تفریحی و ورزشی شهرداری اصفهان تلاش خود را به تولید محتوا و برگزاری رویداد‌ها به صورت فرهنگسرای مجازی معطوف دانسته و قرار است اطلاعات دقیق‌تر از چگونگی برگزاری این رویداد‌ها تا چند روز آینده اطلاع رسانی شود.


روحانی با اعلام اینکه برخی از برنامه‌ها جنبه بین المللی دارند تصریح کرد: موضوع کلی رویداد‌ها هنری ست و بخشی نیز به صورت برنامه‌های آموزش محور در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت و متخصصان این حوزه در سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان به صورت تمام وقت در حال برنامه ریزی و تدوین این برنامه‌ها هستند.


او با تاکید بر اهمیت مشارکت شهروندان در پیش برد این بخش از اهداف سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان اذعان کرد: در حال حاضر ایده و چگونگی اغاز این فعالیت‌ها توسط همکاران ما در سازمان انجام گرفته است، ولی سعی بر آن داریم تا مشارکت شهروندان نیز در این خصوص افزوده شود و صاحب نظران و نهاد‌های علاقمند به فعالیت در زمینه‌های مختلف هنری از جمله موسیقی و تئاتر و همچنین ادیبان و شاعران می‌توانند به صورت ویژه در این امر همکاری کنند. چرا که پیش زمینه‌ی بخصوصی در انجام این پروژه وجود ندارد و امیدواریم که در تولید محتوا و با همکاری مردم در شناخت نقاط ضعف و قوت آن، گامی مهم در خصوص گسترش فعالیت‌های مطلوب در فضای مجازی برداریم.


معاون فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی و ورزشی شهرداری اصفهان با اعلام اینکه این رویداد‌ها برای همه رده‌های سنی برنامه ریزی شده است، توضیح داد: یکی از این رویداد‌ها که مخاطب آن کودکان ۴ تا ۱۲ ساله هستند، جشنواره نقاشی و مجسمه سازی کمانک اصفهان است که از قبل برنامه ریزی آن به صورت کامل انجام شده بود و در حال حاضر با توجه به نبود امکان برگزاری این نمایشگاه و همچنین خانه نشین شدن کودکان در این برهه از زمان، فرصت مناسبی ست که کودکان به خلق آثار هنری بپردازند.
او افزود: کودکان و نوجوانانی که علاقمند به شرکت در این رویداد هنری هستند می‌توانند تصاویر آثار خود اعم از نقاشی و مجسمه را در سایت ویژه‌ی این جشنواره بارگذاری کنند. فرآیند داوری این آثار نیز به صورت مجازی انجام خواهد شد. همچنین پس از برقراری شرایط مطلوب در کشور، نمایشگاه آن به صورت فیزیکی نیز برگزار خواهد شد.


روحانی با اعلام اینکه شیوع ویروس کرونا و در پی آن لغو برنامه‌های نوروزی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان موجب وارد شدن ضرر‌های مالی به این ارگان شده است تصریح کرد: بسیاری از اقدامات این برنامه‌ها و صرف هزینه‌هایی مثل ساخت دکور و خرید اقلام مورد نیاز از قبل پرداخت شده و در حال حاضر از این بابت متحمل ضرر شده ایم، اما سوق دادن بیشتر برنامه‌ها به سمت فضای مجازی در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه‌های آتی خواهد شد و ما به دنبال این هستیم که زیرساخت‌ها به گونه‌ای تبیین شوند که دسترسی همگان به اینترنت تا جای ممکن سهل گردد و هزینه‌های استفاده شهروندان از رویداد‌های مجازی سازمان فرهنگی تفریحی و ورزشی شهرداری اصفهان با حداقلی‌ترین هزینه اینترنتی امکان پذیر باشد.

 

انتهای پیام / ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کووید 19 کرونا ویروس سازمان فرهنگی تفریحی و ورزشی شهرداری اصفهان رویداد ها برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۸۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع امام رضایی‌ها در کرج برگزار می‌شود

ایسنا/البرز رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برنامه‌ریزی برای برگزاری اجتماع امام رضایی‌ها در ورزشگاه انقلاب کرج خبر داد.

به گزارش ایسنا، امیر اشتری روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در نشست خبری «اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌های کرج» اظهار کرد: این اجتماع جمعه  ۲۸ اردیبهشت از ساعت ۴ الی ۷ عصر در زمین چمن ورزشگاه انقلاب برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برای برنامه ریزی جهت برگزاری هرچه بهتر این رویداد فرهنگی- مذهبی ۱۲ کمیته تشکیل شده و از نمایندگان تشکل‌ها و ادارات مختلف کرج دعوت به عمل آمده تا در جلسات مربوطه شرکت کنند.

وی توضیح داد: البته با توجه به اینکه همه مردم علاقه خاصی به امام هشتم شیعیان دارند، بیشتر بر مشارکت گروه‌های مردمی در این اجتماع متمرکز شده است و قطعا شاهد حضور اقشار مختلفی در این رویداد خواهیم بود.

این مسئول اضافه کرد: برنامه ریزی لازم برای برقراری امنیت، شکل پذیرایی، نحوه حمل و نقل شرکت کنندگان و ... صورت گرفته و امیدواریم شاهد حضور حداکثری مردم در این اجتماع باشیم.

رئیس ستاد مردمی اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها توضیح داد: در این رویداد شاهد بخش‌های مختلفی چون برپایی غرف فرهنگی، نقاشی، عکاسی و ... هستیم و علاوه بر این، از مهمانان ویژه برای حضور در این اجتماع دعوت می‌شود

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکیه خاتون آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه گرد
  • تکیه خاتون‌آبادی، محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت چه برنامه‌هایی دارد؟
  • اجتماع امام رضایی‌ها در کرج برگزار می‌شود
  • لزوم شکل‌گیری دبیرخانه دائمی رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان/ برگزاری ره‌آورد فناورانه
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • ایستگاه‌های شارژ موتورهای برقی در ۲ نقطه شهر اصفهان به‌صورت پایلوت نصب می‌شود
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم