Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دریابان علی شمخانی دبیر شورایعالی امنیت ملی ایران که به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات عراقی به بغداد سفر کرده در گفت‌وگویی در جمع خبرنگاران ابراز امیدواری کرد که این سفر بتواند به توافقات قبلی دو کشور تحرک ببخشد و باعث گسترش همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های مختلف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی این سفر را به نوعی دخالت ایران در امور داخلی عراق و انتخاب نخست وزیر جدید این کشور می‌دانند نیز اظهار کرد: به مسئولان عراقی گفتم ما هیچ دلیل و منفعتی غیر از ثبات، رفاه و امنیت مردم عراق را در ذهن نداریم؛ لذا دلیلی نمی‌بینیم که دخالت کنیم.

او افزود: خود عراقی‌ها رشید، بالغ و صاحب حکومت و قادر به اداره وضعیت عراق هستند و نیازی به دخالت ما نیست.

شمخانی در این سفر با برهم صالح رئیس جمهور، فالح فیاض مشاور امنیت ملی نخست وزیر، عادل عبدالمهدی نخست وزیر پیشبرد امور عراق و جمعی از سران گروه‌های سیاسی این کشور دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورایعالی امنیت ملی برهم صالح عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۸۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور

 در آیین سی‌وپنجمین جشنواره ملی امتنان که به مناسبت فرارسیدن روز کار و کارگر برگزار شد از کارگران نمونه و نخبه، گروه‌های کارگری و واحد‌های نمونه صنعتی کشور قدر دانی شد. 

در این مراسم که وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و برخی مقامات کشوری نیز حضور داشتند، از جناب آقای رضا بهاالدینی، برگزیده تسهیلات بنیاد ملی نخبگان و از کارکنان شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر به عنوان کارگر نمونه و نخبه کشوری و تنها نماینده استان کرمان، تجلیل و لوح تقدیر و تندیس توسط رییس جمهور به ایشان اهدا شد.
 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • اتحاد ایران وعراق مایه ضرر و زیان دشمن و رفاه دو ملت است
  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • امیرعبداللهیان: آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به سودان هستیم
  • وزیر امور خارجه: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • امیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است