Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، میثم قدمی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به فراگیری ویروس کرونا در کشور و ضرورت پیشگیری از شیوع آن، ضمن الزام شرکت‌های حمل و نقل به رعایت محدودیت‌های اعلامی از سوی سایر استان‌های کشور در زمینه توقف و یا اعزام ناوگان حمل و نقل عمومی، در استان لرستان و بنا بر مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا؛ توقف همه ناوگان حمل و نقل عمومی خصوصاً ناوگان اتوبوسی در مجتمع‌های خدماتی رفاهی و رستوران‌های بین راهی لرستان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، گفت: علاوه بر این، رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی به جز در داخل پایانه‌های مسافربری مجاز به توقف و مسافر گیری و تخلیه مسافر نیستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان برخورد می‌شود.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، تصریح کرد: ۱۳ تیم گشت کنترل و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به طور مستمر در محورهای مواصلاتی استان حضور دارند و ضمن کنترل نحوه اجرای مصوبات استانی و بخشنامه‌های ستادی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، سایر وظایف سازمانی خود را با تمام توان و در راستای رفاه حال کاربران حمل و نقل عمومی برون شهری اجرا می‌کنند.

قدمی، گفت: تقاضا داریم مردم عزیز و مسافران حمل و نقل عمومی نیز با توجه به شرایط حساس کنونی، همکاری لازم را با متولیان حمل و نقل به عمل آورند تا به لطف خدا با عبور از این برهه زمانی حساس، پیام‌آور سلامتی و بهروزی برای کشورمان باشیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اتوبوس استان های کشور حمل و نقل عمومی راهداری و حمل و نقل جاده مسافران بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی حمل و نقل عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۹۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد

ایسنا/زنجان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی باید مورد توجه سیاستگذاران قرار گیرد، گفت: توجه به این موضوع، استفاده از مراکز گردشگری را هم رونق می‌بخشد و در کاهش تصادفات نیز تاثیرگذار است.

سیدمحمد شعاعی امروز (شنبه ۸ اردیبهشت ماه) در مراسم گرامی‌داشت روز ایمنی و حمل نقل استان، اظهار کرد: رانندگان وسائط نقلیه در کاهش تصادفات نقش آفرین هستند، در شرایطی که وضعیت جمعیتی در شرایط مناسب قرار ندارد تلفات تصادفات برای کشور آزاردهنده و هزینه‌بر است.

وی تصریح کرد: رفع نقاط حادثه‌خیز در استان با توجه گستردگی راه‌ها نیازمند تامین اعتبارات است. برخورد قانونی با متخلفان و قانون شکنان می‌تواند در کاهش مرگ و میر تصادفات موثر باشد.

او افزود: در دهه‌های گذشته اقدامات متعددی در حوزه بهسازی و ساخت راه‌ها با هدف کاهش تصادفات انجام گرفته است ولی باز هم ایراداتی در کیفیت راه‌ها و نقاط حادثه خیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه یکسری ایرادات در برخی قوانین و مقررات وجود دارد که باید در سیاست‌گذاری‌ها مورد توجه متولیان امر قرار گیرد، گفت: بسیاری از تلفات انسانی در تصادفات به دلیل تخطی از قانون نیست بلکه به دلیل افزایش سفرها و ترددها رخ می‌دهد و در این میان عامل انسانی نقش اساسی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • ضرورت ساماندهی پسماندهای پلاستیکی اطراف مجتمع‌های بین‌راهی
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد