Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@18:35:50 GMT

اعلام حمایت حزب‌الله از اقدام دولت جدید لبنان

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۹۲۰۰

«حسان دیاب» نخست‌وزیر لبنان شنبه (دیروز) اعلام کرد، در راستای بهبود اوضاع اقتصادی لبنان پرداخت بدهی اوراق قرضه به شرکت‌های خارجی  (یوروپوند) را به حال تعلیق درخواهد آورد و این تصمیم نخست‌وزیر،

اخبار بین الملل- بر اساس گزارش شبکه «المنار»، شیخ «علی دعموش» نائب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله از این موضوع استقبال و اعلام کرد: تصمیم دولت در عدم پرداخت این اوراق و تغییر ساختار بدهی ضررهای کمتری نسبت به پرداخت آن دارد زیرا پرداخت بدهی به همراه عدم ایجاد راه‌حلی جهت نقدینگی منجر به ورشکستگی، رفتن به سمت صندوق بین‌المللی پول و تسلیم شدن در برابر شرایط آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد، صندوق بین‌المللی پول شرایطی برای کمک به لبنان دارد اما این شرایط خارج از تحمل ملت لبنان است. از جمله شرایط مذکور مالیات بیست درصدی، خصوصی سازی سازمان‌ها و امثال آن است.

شیخ دعموش در ادامه بر حمایت از دولت تأکید کرد و از تمام قوای سیاسی و ملت لبنان خواست با دولت همکاری و از آن حمایت کنند.

شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله هم اخیرا بار دیگر با شروط صندوق بین‌المللی پول برای حل بحران مالی لبنان مخالفت کرد و گفت، باید طرح‌هایی ارائه شود که در توان لبنان باشد

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لبنان حزب الله حزب الله لبنان شبکه المنار حسان دیاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۹۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله از انهدام یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی خبر داد

به گزارش قدس آنلاین، جنبش حزب‌الله لبنان امروز اعلام کرد که رزمندگان این جنبش منطقه اشغالی المطله واقع در مرز فلسطین اشغالی و لبنان را با موشک‌های هدایت‌ شونده، هدف قرار دادند.

طبق اعلام حزب‌الله، در این حمله یک تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی منهدم و سرنشینان آن کشته یا زخمی شدند.

حزب‌الله همچنین از هدف قرار دادن محل تجمع نظامیان صهیونیست در یک چادر نظامی در منطقه المطله خبر داد و افزود که این چادر به صورت دقیق با اسلحه مناسب هدف قرار گرفت و نظامیان داخل آن کشته یا زخمی شدند.

پیشتر نیز مقاومت اسلامی لبنان از شلیک چندین موشک به محل تجمع و حضور نظامیان صهیونیست در شهرک‌های صهیونیست‌نشین «دوفیف» و «افیفیم» در شمال فلسطین اشغالی خبر داده بود.

 از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در شمال سرزمین‌های اشغالی از ترس حملات موشکی حزب الله لبنان مجبور به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از بیماری‌های روحی و روانی رنج می‌برند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • حزب‌الله از انهدام یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی خبر داد
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد
  • حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است