Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری موفق شد در بازی رفت و برگشت کونته را شکست دهد. 

طرفداری - دیدار دو تیم یوونتوس و اینتر از چارچوب رقابت های سری آ ایتالیا با پیروزی 2-0 بیانکونری همراه بود. آنها با پیروزی مقابل رقیب دیرینه خود به صدر جدول بازگشتند. مائوریتزیو ساری با انتخاب ترکیب اصلی اش خیلی ها را غافلگیر کرد زیرا میرالم پیانیچ و پائولو دیبالا از روی نیمکت کار را آغاز کردند و داگلاس کاستا و گونزالو هیگواین در ترکیب اصلی قرار گرفتند و کوادرادو به پست مدافع راست رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیبالا پس از ورودش به زمین بازی فوق العاده ای انجام داد و یک گل زیبا هم به ثمر رساند. ساری که پس از شکست مقابل لیون گفته بود بازیکنانش حرف هایش را گوش نمی دهند و توپ را آهسته به گردش در می آورند، به اسکای ایتالیا گفت:

دیروز این تصمیم را با کادر فنی ام گرفتیم زیرا اگر کوادرادو به عنوان وینگر به زمین ی رفت، باید همزمان داگلاس کاستا و دیبالا را روی نیمکت می گذاشتیم. شروع بازی با داگلاس کاستا به ما اجازه داد هر دو گزینه را داشته باشیم و دیبالا ثابت کرد برگ برنده بسیار مهمی  است که می توانیم در زمان مناسب از او بهره ببریم. پیروزی مهمی بود اما هنوز 12 بازی باقی مانده و راهی طولانی در پیش است. نمایش امشب با اختلاف نزدیک تر به یوونتوسِ من (یوونتوسی که من می خواهم) بود. 

اخیرا کمی بی انرژی نشان می دادیم و مجبور بودیم بازیکنانی را انتخاب کنیم که انرژی بیشتری را تضمین کنند؛ هم بدنی و هم روانی. از تمرینات فهمیدیم که باید این کار را بکنیم اما طی هفته های اخیر ترکیب می تواند تغییر داشته باشد. 

رمزی در ابتدای فصل در سیستم 4-3-1-2 پشت مهاجمان بود اما با تغییر پست به هافبک میانی سمت راست در سیستم 4-3-3 بسیار پیشرفت کرده است:

او نشان داده که باید فضای بیشتری را در زمین در مقابل داشته باشد؛ وگرنه کمی سردرگم می شود. آرون در پست جدیدش خوب کار می کند. البته او در حال حاضر از نظر بدنی نسبت به زمانی که ترکوارتیستا بازی می کرد، فرم بسیار بهتری دارد. هیگواین با فداکاری بازی کرد و با مشارکت در کارهای دفاعی، مانع رسیدن زیاد توپ به بروزوویچ می شد و طبیعتا این کار انرژی زیادی از او گرفت. وقتی پائولو در آن برهه بازی به میدان رفت، توانست ویران کننده باشد. 

یک دقیقه قبل از گل رمزی می خواستم دیبالا را به میدان بفرستم اما باز هم با وجود گلی که زدیم، تصمیم گرفتم دیبالا به میدان برود زیرا احساس کردم می تواند در این مقطع، بازی را به سود ما تمام کند. در نیمه اول اینتر تلاش کرد از جلوی زمین پرس کند و برای این کار انرژی زیادی مصرف کرد. اینرسی و سکون بازی بعد از گل ما تغییر کرد. ما بعد از آن گل 20 دقیقه قدرتمند داشتیم و اعتماد به نفس به دست آوردیم و اینتر هم با آن گل اعتماد به نفس خود را از دست داد. واقعا نکته مثبتی است که اجازه ندادیم تیم باکیفیتی مثل اینتر به ندرت روی چارچوب ما شوت بزند. 

باید دید بازی های سری آ هفته آینده هم برگزار می شود یا خیر زیاد دولت ایتالیا و اتحادیه بازیکنان مخالف ادامه لیگ هستند:

من مربی هستم و می توانم در مورد فوتبال صحبت کنم اما همیشه آگاهم که بعضی ها معتقدند همه چیز را می دانند. من نمی دانم کار درست چیست. سوالی که باید بپرسم این است که آیا درست است دو ساعت لذت و شادی را از افرادی که در ورزشگاه هستند بگیریم یا آیا انقدر مساله جدی است که بازیکنان و مربیان هم در خطر هستند؟ من واقعا پاسخ این سوالات را نمی دانم. صادقانه می گویم، واقعا نمی توانم بگویم بررسی خطرات چگونه است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۹۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است

یک گزارشگر فوتبال ایتالیا، ورود مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به اینتر و بازی کردن وی به جای الکسیس سانچس را گامی رو به جلو برای نراتزوری می‌داند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ریکاردو ترویسانی درباره نقل‌وانتقالات تیم فوتبال اینتر برای فصل 25-2024 اظهار داشت: عوامل تیم مانند مربیان و مدیران در اینتر ثابت می‌مانند و به جز بازیکنانی که با خرید نفرات جدید جایگزین می‌شوند، سیمونه اینزاگی از بازیکنان فعلی استفاده می‌کند.

گزارشگر شبکه «مدیاست» ایتالیا با تمجید از خریدهای نراتزوری برای فصل آینده گفت: زیلینسکی و طارمی دو خرید بسیار کاربردی و مفید هستند. جایگزینی طارمی به‌جای الکسیس سانچس یک گام رو به جلو است و زیلینسکی می‌تواند جانشین خوبی برای مخیتاریان باشد.

مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد

طارمی طی 178 مسابقه‌ای که با پیراهن پورتو بازی کرده، 88 گل و 54 پاس گل به نام خود به ثبت رسانده است و در فصل آینده به اینتر می‌پیوندد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیری: اختلاف یک امتیاز چیزی نیست/ سپاهان بازی را کسل‌کننده کرد
  • مورایس: از بازی امشب ما استقلال سود برد
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • نوار غزه ۳۰ برابر مساحت خود آوار دارد
  • سپاهان، پلیمر را دست خالی گذاشت
  • میراث فرهنگی اجازه انتقال آب از روستای تاریخی گیسک را نمی‌دهد
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴