Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری- پس از برتری 2-0 یوونتوس مقابل اینتر در هفته بیست و ششم سری آ، به مرور نکات آماری این دیدار به نقل از اوپتا می پردازیم:

آمار دربی ایتالیا در سری آ در دوران پسا سه گانه اینتر: 20 بازی، 12 برد یوونتوس، 6 تساوی و 2 برد اینتر یوونتوس در 7 بازی اخیر خود مقابل اینتر در سری آ، شکست ناپذیر بوده است: 5 برد و 2 تساوی عملکرد یوونتوس و اینتر در تقابل های دو تیم در سری آ: 84 برد یوونتوس، 44 تساوی و 46 برد اینتر یوونتوس برای پنجمین بازی پیاپی خانگی مقابل اینتر در سری آ موفق به کلین شیت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
چنین موردی برای دومین بار در تاریخ یوونتوس در دربی ایتالیا رقم می خورد. بانوی پیر در دهه 90 موفق به ثبت 7 کلین شیت پیاپی خانگی مقابل اینتر در سری آ شد. آرون رمزی در این دیدار موفق به ثبت گل و پاس گل شد. پیش از او، آخرین بازیکن یوونتوس که در دربی ایتالیا در سری آ موفق به انجام چنین کاری شد، فابیو کوالیارلا بود. (مارس 2013) پائولو دیبالا در هر دو بازی رفت و برگشت این فصل سری آ، موفق به گشودن دروازه اینتر شد. آخرین بار آرتورو ویدال در هر دو بازی فصل 2013/14 مقابل اینتر گلزنی کرده بود. روند گلزنی رونالدو در سری آ متوقف شد. او در 11 بازی پیاپی خود در سری آ موفق به گلزنی شد و با رکورد کوالیارلا و باتیستوتا برابری کرد اما نتوانست رکورد آنها را بشکند. بازیکنان رکورددار گلزنی در بیشترین بازی پیاپی سری آ:  گابریل باتیستوتا در فصل 1994/95 با پیراهن فیورنتینا (11 بازی)  فابیو کوالیارلا در فصل 2018/19 با پیراهن سمپدوریا (11 بازی)  کریستیانو رونالدو در فصل 2019/20 با پیراهن یوونتوس (11 بازی) کاریکاتور بلیچر ریپورت؛ اینتر از کورس اسکودتو جا ماند

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۹۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی سادیو مانه از روی نقطه پنالتی در حضور کریستیانو رونالدو (النصر 2-0 الخلیج)

سادیو مانه در حضور کریستیانو رونالدو، از روی نقطه پنالتی گل دوم النصر مقابل الخلیج را به ثمر رساند.

دانلود (5.6MB)

دیگر خبرها

  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • گلزنی سادیو مانه از روی نقطه پنالتی در حضور کریستیانو رونالدو (النصر 2-0 الخلیج)
  • نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور
  • ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم