Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری- لوئیس آلبرتو در سال 2016 پس از سپری کردن دوره ای ناموفق در لیورپول، این تیم را به مقصد لاتزیو ترک کرد. لاتزیو برای خرید او 4 میلیون یورو پرداخت. اکنون این هافبک اسپانیایی از بهترین های سری آ است و با ثبت 12 پاس گل، بهترین عملکرد را از این حیث در سری آ داشته است.

به نقل از liverpoolecho؛ اگرچه لیورپول از فروش آلبرتو به لاتزیو فقط 4 میلیون یورو درآمد داشت اما این باشگاه همچنان می تواند به درآمد بسیار بیشتری از او برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قرارداد لیورپول و لاتزیو، بندی وجود دارد که 30% از سهم فروش لوییس آلبرتو توسط لاتزیو به تیمی دیگر، به لیورپول می رسد. بنابراین قرمزهای آنفیلد می توانند سودی چند میلیون یورویی از فروش احتمالی او در آینده داشته باشند. قرارداد لوییس آلبرتو با لاتزیو تا سال 2022 اعتبار دارد و این باشگاه ایتالیایی به دنبال تمدید قرارداد هافبک اسپانیایی است. لاتزیو درحال حاضر برای فروش او حداقل خواهان 69 میلیون پوند (80 میلیون یورو) است و از این مبلغ، 21 میلیون پوند (24 میلیون یورو) سهم لیورپول است.

به نقل از ایل مساجرو، روزنامه چاپ رم؛ در قرارداد جدید لاتزیو با آلبرتو، بند فسخ 100 میلیون یورویی گنجانده می شود. در صورت فعال شدن این بند فسخ توسط تیمی، مبلغ 30 میلیون یورو به حساب قرمزهای آنفیلد واریز می شود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۹۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت دلار، یورو و درهم توسط مرکز مبادله ارز و طلا اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت دلار، یورو و درهم در بازار مبادله ارز و طلای ایران به شرح زیر است:

کد خبر 748281

دیگر خبرها

  • قیمت دلار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا
  • پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!
  • چرا لیورپول به جای آموریم، سراغ اشلوت رفت؟
  • قیمت جانشین کلوپ معلوم شد!‏
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد