Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@09:57:04 GMT

امارات ۶ صیاد یمنی را دستگیر کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۹۵۳۳

امارات ۶ صیاد یمنی را دستگیر کرد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آناتولی، یک مقام دولتی در استان تعز که خواست نامش فاش نشود اعلام کرد نیرو‌های امنیتی تحت حمایت امارات ۶ نفر از شهروندان شهر ساحلی المخا در استان تعز در غرب یمن را بازداشت و شماری دیگری را تحت تعقیب قرار دادند.

به گفته وی این اتفاق به دنبال تظاهرات روز شنبه صیادان محلی در واکنش به توقیف قایق‌هایشان توسط نیرو‌های امنیتی و ممانعت از فعالیت صید در المخا روی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیرو‌های تحت حمایت امارات صیادان المخا را متهم کرده‌اند که به عنوان هسته‌های خفته به نفع طرف‌های دشمن کار می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

تسلط مناطق مرزی عربستان در الجوف به دست نیروهای یمنی عربستان آتش‌بس در الحدیده را نقض کرد؛ ۱۵۵ مورد تجاوز در یک روز

المخا از توابع اداری استان تعز است، اما با تسلط تشکیلات نظامی تحت حمایت امارات کاملا منزوی شده است این شهر در اواخر ژانویه ۲۰۱۷ از تصرف نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن خارج شد.

تشکیلات تحت حمایت امارات نهاد‌ها و دفاتر دولتی المخا را تحت کنترل خود گرفته و مقامات طرفدار خود برای آنجا گماشته است که اصلا ارتباطی با مقامات محلی طرفدار دولت منصور هادی در شهر تعز مرکز استان تعز ندارند.

این در حالی است که دستگاه امنیتی استان جوف یمن اعلام کرد که به دستور رئیس شورای عالی سیاسی یمن ۳۶ مزدور اسیر را آزاد کرده است.

این افراد از فرماندهی و شورای عالی سیاسی یمن برای اعطای فرصت عفو عمومی و گذشت از مزدورانی که علیه منافع کشور اقدام کرده بودند تشکر کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنگ یمن امارات متحده عربی شهر المخا تحت حمایت امارات استان تعز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۹۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ۲ روزه برای اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ صیاد زمردی گفت: مودیان مالیاتی و صاحبان مشاغل در گیلان فقط تا ۱۲ اردیبهشت مهلت دارند با مراجعه به سامانه درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی به نشانی اینترنتی my.tax.gov.ir، اظهارنامه پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده زمستان سال ۱۴۰۲ را اصلاح و تکمیل کنند.

وی افزود: با اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان، و بر اساس ماده ۱۹۱ قانون مالیات‌های مستقیم، مؤدیانی که در مهلت تعیین شده با ثبت خرید و فروش‏هایی که صورتحساب‏های آن‌ها در سامانه مؤدیان صادر نشده، اظهار نامه‌های مالیات بر ارزش افزوده زمستان سال گذشته خود را تکمیل کنند، ۱۰۰ درصد جرایم تاخیر در پرداخت مالیات برای آن‌ها بخشیده می‌شود.

صیاد زمردی گفت: در صورت تعلل مودیان و ارائه نکردن اظهارنامه در مهلت تعیین شده، جریمه‌ها در اظهارنامه‌های بهار ۱۴۰۳ اعمال می‌شود.

دیگر خبرها

  • یمن: با آتش بازی نکنید؛ خیلی بیشتر از آن‌چه که فکر می‌کنید سلاح داریم
  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از سیشل
  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از جمهوری سیشل
  • ویدئویی که یمنی ها از نیروهای زیر زمینی خود منتشر کرده اند
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن
  • تداوم سرکوب دانشجویان در آمریکا؛ ده‌ها دانشجو در دانشگاه ویرجینیا دستگیر شدند
  • مهلت ۲ روزه برای اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲
  • مالیات بر سوداگری، صیاد دلالان نه مردم عادی
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان