Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین وضعیت محکومیت‌های تیم های استقلال ، تراکتور و پرسپولیس از سوی فیفا را مورد بررسی قرار داده ایم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آخرین وضعیت محکومیت‌های تیم های استقلال ، تراکتور و پرسپولیس از سوی فیفا و حکم‌هایی که در راه است را در اینفوگرافی زیر مشاهده کنید.

استقلال با شکایت گادوین منشا به پرداخت مبلغ ۴۲ هزار دلار ، سرور جباروف به مبلغ ۹۳ هزار دلار و پاختاکور ازبکستان بابت انتقال ایسما گونکالوس ۱۲۵ هزار دلار محکوم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که حکم پرونده های استراماچونی ، بویان و وینفرد شفر هنوز صادر نشده است.

تراکتور با شکایت لی هری اروین به پرداخت مبلغ ۱۰۰ هزار دلار ، آنتونی استوکس به مبلغ ۴۰۰ هزار دلار و کوین کنستانت به مبلغ ۸۲۰ هزار دلار محکوم شده است.

پرسپولیس با شکایت گابریل کالدرون به مبلغ ۵۰۰ هزار یورو ، برانکو ایوانکوویچ یک میلیون و ۵۵ هزار یورو ، ایگور پانادیچ به مبلغ ۱۶۰ هزار یورو ، بودیمیر به مبلغ ۴۷۵ هزار یورو و گابریل ۲۳ هزار دلار محکوم شده است. این در حالی است که حکم پرونده های زلاتکو ، مارکو ، نیلسون و سرتن چوک هنوز صادر نشده است.

پی نوشت : نقطه مشترک این بدهی های میلیون دلاری سه تیم ، جریمه ای است که فیفا در صورت عدم پرداخت مشخص کرده:

«محرومیت از سه پنجره نقل و انتقالاتی».

حالا باشگاه های ایرانی یک ماه و نیم فرصت دارند تا منبع مالی برای این جریمه ها را تامین کنند وگرنه جریمه ای سنگین در انتظار آنهاست.

در این زمینه بیشتر بخوانید :

پنجره نقل و انتقالات پـرسپولیس ، استـقلال و تـراکتور بسته می شود؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال تراکتور اخبار استقلال اخبار پرسپولیس اخبار تراکتور استقلال پرسپولیس تراکتور محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران لیونل مسی جام جهانی برانکو تیم استقلال وینفرد شفر هزار دلار هزار یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام گفت: قاچاقچی کود به دلیل حمل کود شیمیایی برخلاف تشریفات قانونی در مرز مهران به پرداخت شش میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان ایلام، سید مهدی محمدی اظهار کرد: قاچاقچی کود شیمیایی به دلیل حمل کود شیمیایی به قصد خروج از کشور در پایانه مرزی مهران به پرداخت شش میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

وی افزود: شعبه اول بدوی شهرستان مهران به پرونده قاچاق ۴۰۰۰ کیلوگرم انواع کود شیمیایی یارانه‌ای به ارزش سه میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام اضافه کرد: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق کالا را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

محمدی تصریح کرد: سربازان گمنام اداره اطلاعات مهران و ماموران گمرکات مستقر در پایانه مرزی مهران حین عبور دو دستگاه کامیونت باری، این کالاها را کشف و گزارش آن را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 749579

دیگر خبرها

  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا