Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره وضعیت دبیری هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران-مبارک با توجه به درگذشت گلزار محمدی دبیر این دوره از جشنواره، به خبرنگار مهر گفت: فقدان گلزار محمدی یکی از هنرمندان محبوب و پرتلاش خانواده تئاتر عروسکی را به همه هنرمندان و خانواده تئاتر تسلیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور این بانوی هنرمند که هم مسئولیت دبیری جشنواره هجدهم و هم ریاست انجمن نمایشگران عروسکی خانه تئاتر را بر عهده داشت، برای فعالیت تئاتر عروسکی بسیار مؤثر بود.

وی ادامه داد: قطعا فقدان گلزار محمدی فعالیت‌های تئاتر عروسکی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. وی با شور و علاقه فراوان تا همین هفته پایانی عمر خود، برنامه ریزی برای جشنواره هجدهم تئاتر عروسکی را انجام داد. وی از تدوین و انتشار فراخوان جشنواره گرفته تا انتخاب شورای سیاستگذاری و مدیران بخش‌های مختلف جشنواره را با حساسیت و شور و هیجان بالا انجام داد. همه ما توقع داشتیم با حضور گلزار محمدی جشنواره‌ای پرشور، خلاق و پرهیجان را داشته باشیم ولی فقدانش برای همه ما دردناک خواهد بود.

کرمی با بیان اینکه گلزار محمدی در زمان حیات خود همه کارها و برنامه‌ریزی‌های مربوط به بخش مختلف و همچنین انتخاب مدیران بخش‌های جشنواره هجدهم تئاتر عروسکی تهران-مبارک را انجام داده بود، یادآور شد: هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران-مبارک به یاد گلزار محمدی، انرژی و آرزوهایی که برای این رویداد داشت برگزار خواهد شد.

مدیرکل هنرهای نمایشی در ادامه سخنان خود، گفت: برای انتخاب دبیر جدید هجدهمین جشنواره تئاتر عروسکی تهران-مبارک خیلی زود است که اظهارنظر قطعی داشته باشم اما شورای سیاستگذاری جشنواره در اولین جلسه خود در این خصوص تعیین تکلیف خواهد کرد.

وی یادآور شد: خوشبختانه برنامه‌ریزی‌ها توسط گلزار محمدی انجام شده بود و جشنواره هجدهم با حضور مدیرانی پرانرژی که توسط وی انتخاب شده بودند و برای شادی روح این هنرمند فقید ادامه پیدا می‌کند.

کرمی در پایان سخنان خود تأکید کرد: شورای سیاستگذاری جشنواره درباره دبیر جدید جشنواره تصمیم گیری می‌کند اما نظر شخصی من به عنوان یکی از اعضای این شورا این است که هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران-مبارک با حضور مدیران منتخب گلزار محمدی برای بخش‌های مختلف و با بهره‌مندی از مشاوره هنرمند با سابقه تئاتر و تئاتر عروسکی، با نام و یاد گلزار محمدی به عنوان دبیر جشنواره، برگزار شود.

کد خبر 4873051 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک گلزار محمدی شهرام کرمی تئاتر عروسکی تئاتر ایران اداره کل هنرهای نمایشی فیلم سینمایی تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم کوتاه سینمای مستند شبکه پنج سیما درگذشت چهره ها هوشنگ ظریف سازمان صداوسیما رادیو نمایش شبکه چهار سیما شبکه سه سیما برنامه تلویزیونی تئاتر عروسکی تهران مبارک هجدهمین جشنواره جشنواره هجدهم گلزار محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۹۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور، از ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود و نمایش ۴۴۴ به کارگردانی نرجس آخوندپور در این جشنواره حضور خواهد داشت.   گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور یافت.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • ۱۰ هنرمند فعال نمایش عروسکی تقدیر می‌شوند
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد