Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اعتماد، نورمحمد تربتی‌نژاد نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی از مثبت بودن نتیجه‌ تست کرونای خود خبر داد. او گفت: «نتیجه‌ تست کرونای من مثبت بوده و اکنون مدت دو هفته است که در قرنطینه هستم.»

همچنین سید کاظم موسوی، منتخب اردبیل در مجلس یازدهم در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این فاطمه رهبر منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره انتخابات مجلس، حسین شیخ‌الاسلام دیپلمات و معاون بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی و محمد میرمحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بر اثر مبتلا شدن به این بیماری جان باختند.

سید کاظم موسوی، منتخب مردم اردبیل در مجلس یازدهم از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس است و چند روزی است به علت عارضه شیمیایی و بروز مشکلات تنفسی و ریوی که یادگار دوران دفاع مقدس است در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده است.

این روحانی که سابقه نمایندگی دوره هشتم مجلس از همین حوزه انتخابیه اردبیل را در کارنامه فعالیت سیاسی خود دارد، آذرماه امسال هم برای اقدام‌های پزشکی و درمانی ناشی از عوارض شیمیایی به آلمان اعزام شده بود.

کد خبر 490536 برچسب‌ها كرونا در ايران مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۹۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار با بیان اینکه تشریح کار‌ها و اقدامات  سبب خوشنودی و رضایت بیشتر مردم می‌شود،گفت:: اقدامات مؤثر صورت گرفته در کشور باید برای مردم تشریح شود و مسئولان به مطالبات مردمی بیش از پیش توجه داشته باشند.

آیت الله میرباقری منتخب مردم استان سمنان در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همچنین امروز با استاندار سمنان دیدار و گفت و گو کرد.

دیگر خبرها

  • ملوان به جام حذفی رفت
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است