Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:36:20 GMT

روستای تاریخی کندوان از پذیرش مسافران نوروزی معذور است

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۹۹۳۱

روستای تاریخی کندوان از پذیرش مسافران نوروزی معذور است

بابک رضی منش در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در شرایط کنونی که با شیوع ویروس کرونا، کشور در شرایط خاصی قرار گرفته ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا و شورای تأمین شهرستان با تمام توان حتی در مواقع تعطیلی در حال انجام خدمت به مردم هستند که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه بخش مهمی از مسئولیت مقابله با بیماری کرونا بر عهده مردم است افزود: مردم با انجام اقدامات پیشگیرانه مانع از شیوع و گسترش بیماری در سطح جامعه شوند و بدون همکاری مردم و رعایت توصیه‌های بهداشتی توسط آنها قطع شیوع زنجیره بیماری کرونا مقدور نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان اسکو در ادامه با اشاره به برگزاری جلسه ستاد مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا در این شهرستان عنوان کرد: دعوت از گروه‌های مرجع به منظور ارائه توصیه‌های بهداشتی به مردم، مجهز کردن نانوایی‌ها به دستگاه کارت خوان، تکلیف شهرداری‌ها جهت ضد عفونی مستمر سطح شهر و مکان‌های عمومی، تعطیلی بازارهای هفتگی در شهرهای سهند، اسکو، ایلخچی، جمع‌آوری به موقع پسماند و زباله توسط شهرداری‌ها، برنامه‌ریزی به‌منظور تهیه اقلام مورد نیاز بمنظور جلوگیری از کمبود در سطح شهرستان، تعطیلی مساجد در روزهای آینده، ممنوعیت انجام ملاقات در بیمارستان‌ها از مهم‌ترین مصوبات این ستاد است.

رضی منش به دیگر مصوبات این ستاد نیز اشاره کرد و تصریح کرد: دادن مرخصی استعلاجی به کارامندان بالای ۵۵ سال و دارای بیماری زمینه و زنان باردار و …همکاری تنگاتنگ دهیاری‌ها با بهورزها و ضدعفونی کردن اماکن عمومی روستاها، نظارت کامل بر پایانه‌ها تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها بمنظور رعایت مصوبات کارگروه شهرستانی مبارزه با بیماری کرونا، انجام مرتب ضدعفونی ایستگاه‌ها، ضدعفونی سازمان‌های اداری، تعطیلی کلیه مراسمات، تالارها، جشن‌ها، سالن‌های ورزشی تا اطلاع ثانوی، کنترل فضای مجازی و عدم اجازه دادن به فرصت طلبان برای مورد هجمه قرار دادن افکار عمومی، تهیه ماسک‌های پارچه‌ای و توزیع در سطح شهر و … از دیگر مصوبات این ستاد است.

فرماندار شهرستان اسکو یادآور شد: با مصوبه ستاد مقابله و پیشگری از بیماری کرونا در این شهرستان، تمامی مراکز خدمات گردشگری در روستای تاریخی و توریستی کندوان تعطیل است و از ورود گردشگران جلوگیری خواهد شد و تحت هیچ شرایطی اجازه ورود را نمی‌دهیم.

وی در ادامه با بیان اینکه از مردم شریف، فهیم کشور تقاصا داریم با توجه به شرایط خاص کشور، سفر به شهرستان اسکو را به زمانی مناسب موکول کنند ابراز داشت: اسکویی‌ها مردمی بسیار مهمان نواز هستند و امیدواریم پس از گذر از این شرایط که سلامت مردم را تهدید می‌کند میزبانی شایسته برای این عزیزان باشیم.

کد خبر 4873238

منبع: مهر

کلیدواژه: اسکو ویروس کرونا قربانیان کرونا بوشهر ایلام گرگان شهرکرد سیلاب قزوین ستاد مقابله با کرونا ماسک طبی احتکار شیراز بیرجند قربانیان کرونا مشهد بارش باران بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۹۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر

روستای تاج آباد کهنه از توابع شهرستان رفسنجان استان کرمان واقع شده است. این روستا یکی از روستا‌های قدیمی و به جا مانده از دوران صفوی است، اما با حفاری‌هایی که در این روستا انجام شده گاهی به دوران پیش از اسلام نیز اشاره می‌کنند.

در این روستا قلعه تاریخی وجود دارد که اکنون تبدیل به خرابه و محل تجمع حیوانات و گاهی معتادان متجاهر شده است. تصمیماتی به جهت بازسازی و نگهداری این قلعه گرفته شد، اما تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از این موضوع ابراز نارضایتی کرد و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

منبع: اکبرزاده - کرمان

بیشتر بخوانید:

وقتی بازسازی قنات روستای زازرم علیا به فراموشی سپرده شد + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • روستای فهرج یزد در مسیر جهانی شدن + فیلم بنای ناشناخته پیش از اسلام
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک
  • میراث فرهنگی اجازه انتقال آب از روستای تاریخی گیسک را نمی‌دهد
  • یک روز ناب در دل طبیعت بکر در چند کیلومتری تهران
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد