Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد یگان‌های ارتش سوریه تونل‌های مستحکمی حاوی سلاح و مهمات متعلق به تروریست‌ها را زیر کوه‌های منطقه «عنجاره» واقع در حومه غربی حلب کشف کردند.

پیش از این نیز در ادامه روند تکمیل برقراری امنیت در مناطق آزاد شده از لوث وجود تروریست‌ها در غرب شهر حلب، واحد‌های ارتش سوریه دو کارگاه تولید گلوله و اردوگاه آموزش تروریست‌ها را در منطقه «مهندسین» و روستای «کفرجوم» در غرب این شهر کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت سوریه با همراهی مبارزان مقاومت بنا بر حق قانونی و حاکمیتی خود، از مدتی پیش عملیات آزادسازی آخرین پناهگاه تروریست‌های چندملیتی، یعنی استان ادلب را آغاز کرده و با پیشروی‌های خیره‌کننده تاکنون بخش زیادی از این استان را از اشغال عناصر تروریستی آزاد کرده است. در حال حاضر، اما مهمترین مانع پیش روی نیرو‌های ارتش سوریه، تهدید‌های دولت ترکیه است که آشکارا اعلام کرده که «مانع پیشروی ارتش سوریه در استان ادلب خواهد شد».

در همین خصوص، ولادیمیر پوتین و رجب طیب اردوغان، روسای جمهور روسیه و ترکیه روز پنجشنبه گذشته پس از دیدار و گفتگو درباره اوضاع استان ادلب در سوریه، در کنفرانسی خبری اعلام کردند که برای اعلام آتش‌بس در منطقه و ایجاد گذرگاه انسانی به توافق رسیده‌اند.

هلاکت بیش از شش هزار تروریست، زخمی شدن بیش از دو هزار و ۵۵۰ تروریست، آزادسازی بیش از ۱۶۰۰ کیلومتر مربع از مناطق تحت کنترل تروریست‌ها و انهدام بیش از ۶۰۰ دستگاه انواع خودروی زرهی و نظامی و غیرنظامی از جمله دستاورد‌های ارتش سوریه طی حدود هشتاد روز گذشته در حومه‌ حلب و ادلب است.

در این مدت بیش از ۲۱۵ منطقه و روستا و شهرک و ناحیه در حومه‌ ادلب و حماه به مساحت ۱۶۰۰ کیلومتر مربع به دست نیروهای سوری آزاد شده است و امنیت اتوبان بین المللی حلب به دمشق به طول ۱۰۰ کیلومتر از خان شیخون تا شهر حلب نیز تأمین شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش سوریه مبارزه با تروریسم تحولات خاورمیانه ارتش سوریه تروریست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۹۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن

رسانه‌های یمنی از حمله مجدد ارتش آمریکا و انگلیس به یمن خبر دادند.

به گزارش ایسنا، سایت خبری «المسیره» یمن امروز سه شنبه گزارش کرد جنگنده‌های آمریکا و انگلیس منطقه «راس عیسی» در استان ساحلی الحدیده یمن را هدف قرار دادند.

ارتش آمریکا و انگلیس از زمان شروع جنگ غزه و پشتیبانی جنبش انصارالله یمن از مردم غزه و مقاومت فلسطین، همواره مناطق مختلف یمن را مورد حمله قرار می‌دهند.

آمریکا و انگلیس پیش از این هم، ۲ منطقه‌ در شهرستان «باجل» واقع در استان «الحدیده» هدف قرار دادند.

انصارالله یمن اعلام کرده تا زمان توقف جنگ غزه و لغو محاصره این باریکه به حملات خود علیه کشتی‌های رژیم صهیونیستی و نیز کشتی‌های آمریکا و انگلیس در دریای سرخ حمله می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملوء از کودک بود
  • ماجرای استفاده اسرائیل از سلاح گرمافشاری
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • انسان‌هایی که تبخیر می‌شوند؛ استفاده اسرائیل از سلاح گرمافشاری در غزه
  • جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است
  • حماس: اگر ارتش اسرائیل وارد رفح شود شکست سختی می‌خورد
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!