Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@13:14:51 GMT

امروز و فردا در کدام استان‌ها باران می‌بارد؟

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۰۰۳۳

امروز و فردا در کدام استان‌ها باران می‌بارد؟

خبرگزاری میزان: فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی درباره وضعیت آب و هوایی کشور طی چند روز آینده گفت: امروز سامانه بارشی در جنوب شر  منجر به رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی می‌شود. اواخر وقت امروز دوشنبه این سامانه از سمت جنوب شرق از کشور خارج می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه گفت: از امروز تا چهارشنبه شرق و جنوب شرق کشور وزش باد‌های به نسبت شدید را دارند که در برخی نقاط می‌تواند منجر به خیزش گرد و خاک و کاهش دید بشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودرزی در ادامه بیان کرد: از روز سه شنبه تا پایان هفته در اکثر مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما را داریم. این افزایش دما در نیمه شرقی کشور محسوس‌تر خواهد بود.

وی درباره آلودگی هوا نیز گفت: پنج شنبه و جمعه به سبب سکون نسبی هوا در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت احتمال افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا وجود دارد.

وی درباره هوای تهران نیز گفت: تهران امروز دوشنبه صاف است و پدیده خاصی ندارد و در گرمترین ساعات به ۱۶ درجه می‌رسد و برای پنج شنبه و جمعه در تهران غبار محلی و آلودگی هوا را خواهیم داشت.

منبع: فردا

کلیدواژه: هواشناسی باران استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۰۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردوخاک تا فردا در خوزستان تداوم دارد

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به احتمال وقوع گردوخاک تا روز چهارشنبه گفت: از روز سه‌شنبه سامانه بارشی فعال استان را فرا می‌گیرد و اوج فعالیت این سامانه روزهای پنج‌شنبه و جمعه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد سبزه‌زاری امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از امروز صبح تا اواسط روز شاهد تأثیر گردوخاک عراقی بر برخی مناطق استان به ویژه بخش‌های غربی و مرکزی بودیم و به تدریج طی بعد از ظهر به سبب وزش بادهای جنوبی از شدت گردوخاک کاسته خواهد شد با این حال از اواخر امروز تا اوایل چهارشنبه همچنان احتمال گردوخاک خارجی وجود دارد.

وی افزود: طی بعد از ظهر امروز احتمال بارش پراکنده در برخی مناطق استان وجود دارد و طی روز سه شنبه سامانه بارشی فعال و فراگیری از سمت جنوب غرب و غرب وارد استان خواهد شد و تا اواخر شنبه سبب رگبار و رعد و برق، وزش بادهای متوسط تا شدید و ریزش تگرگ خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها طی روزهای پنجشنبه و جمعه در بخش‌های مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شمالی، شمال‌شرقی و شرقی خواهد بود، از امروز تا اوایل هفته آینده دما روند کاهشی دارد به طوری که روز جمعه نسبت به امروز بیش از ۱۰ درجه افت دما در اغلب مناطق استان تجربه خواهیم کرد، شمال خلیج فارس نیز از اواسط فردا تا پایان هفته مواج و متلاطم است.

سبزه‌زاری تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته گتوند با ۴۰.۲ و ایذه با ۱۳.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده و اهواز به بیشینه دمای ۳۹.۷ و کمینه دمای ۲۵.۲ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

کد خبر 749113

دیگر خبرها

  • تهرانی‌ها منتظر باران باشند
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان/ تهران آخر هفته بارانی می‌شود
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • گردوخاک تا فردا در خوزستان تداوم دارد
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟ 
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارند؟ 
  • فوت یک نفر در کرمان بر اثر صاعقه
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی  + جزئیات | امروز کدام مناطق بارانی است؟