Web Analytics Made Easy - Statcounter

اپراتورهای جایگاه های سوخت، از اینکه دستکش در اختیارشان قرار نگرفته نگران هستند، اما به ناچار برای مسافران و مردم، سوخت گیری می کنند؛  در این میان،  شهروندان خراسان شمالی می گویند که اپراتورهای جایگاه ها، تمایلی برای انجام سوخت گیری ندارند.  

یکی از شهروندان بجنورد در این باره گفت: برای سوخت گیری به یکی از جایگاه ها مراجعه کردم و انتظار داشتم بر اساس بخش نامه هایی که صادر شده، اپراتورها، کار سوخت گیری را انجام دهند اما خبری از این اقدام نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی رضایی اظهار داشت: به ناچار اپراتوری را صدا کردم تا سوخت گیری را انجام دهد اما او در حالی که در دستان دستکش و در صورت هم ماسک نداشت، با بی میلی این کار را انجام داد و البته گلایه مندی در چهره اش نمایان بود.

به ناچار اپراتوری را صدا کردم تا سوخت گیری را انجام دهد اما او در حالی که در دستان دستکش و در صورت هم ماسک نداشت، با بی میلی این کار را انجام داد و البته گلایه مندی در چهره اش نمایان بود

وی افزود: وقتی از اپراتور علت استفاده نکردن از دستکش را پرسیدم، اعلام کرد که مسوولان جایگاه، این اقلام بهداشتی را تامین نکرده و در اختیار قرار نداده اند.  

یکی از اپراتورهای جایگاه سوخت در شهر بجنورد هم در این باره گفت: کار ما به گونه ای است که با مسافران زیادی در ارتباط هستیم و به لحاظ ابتلا به کرونا، بشدت در معرض تهدید هستیم اما اقلام بهداشتی برای ما تامین نشده است.

رضا یزدانی اظهار داشت: جایگاه داران مکلف هستند ماسک و دستکش مورد نیاز اپراتورها را تامین کنند اما این مسوولان هم در تامین این اقلام مانده اند.

وی افزود: اقلام مورد نیاز در بازار پیدا نمی شود.

یکی از اپراتورهای جایگاه سوخت گلستان شهر بجنورد گفت: مردم انتظار دارند ما با دستکش باک بنزین آنها را پر کنیم وقتی متوجه نبود دستکش می شوند مانع کار شده و خودشان اقدام به این کار می کنند.

وی به شرط افشا نشدن نامش در خبر اظهار داشت: کارگران جایگاه ها چقدر حقوق دریافت می کنند که باز خودشان اقدام به تهیه دستکش کنند.

یکی از مسوولان جایگاه سوخت در شهر آشخانه هم در این باره با ابراز نگرانی از یافت نشدن اقلام بهداشتی مورد نیاز مقابله با کرونا گفت: نگرانی اپراتورها، نگرانی ما هم هست، خدای نخواسته یکی از این افراد بیمار شود، ما خود در معرض بیماری هستیم اما متاسفانه این اقلام در بازار پیدا نمی شود.

رامین ریحانی افزود: اپراتورها از اینکه مجبور هستند سوخت گیری را انجام دهند، نگران هستند.

سوخت گیری، تکلیف اپراتورها است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در جایگاه های سوخت، اپراتورها موظف به انجام سوخت‌گیری خودروها شدند و البته جایگاه داران مکلف هستند تا اقلام بهداشتی از جمله دستکش را برای این افراد تهیه کنند، اما جایگاه داران می گویند که این اقلام در بازار یافت نمی شود.  

مجتبی شکوری اظهار داشت: این شرکت در تلاش است تا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، نسبت به تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز برای جایگاه های سوخت، اقدام کند.  

وی افزود:  در بازدیدهایی که از جایگاه‌های سوخت انجام شد، متاسفانه اپراتورها، از اینکه ماسک و دستکش به اندازه کافی  تهیه نشده است، نگران بودند.

وی خاطرنشان کرد: کمبود دستکش،  در حالی است که اپراتورهای جایگاه های سوخت، دائم در تماس با افراد مختلف، مسافران و عابران از جاده ها بوده و نیاز است رعایت نکات بهداشتی، برای آنان بیشتر برقرار باشد. مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان: نازل‌ها و صفحه رمز کارت سوخت دیسپنسرها و اماکن عمومی جایگاه هابه طور دائم ضد عفونی می شود

وی افزود: تاکید داریم دستکش یکبار مصرف برای استفاده عموم مردم در دسترس قرار گیرد و فرآیند سوختگیری و پرداخت بدون دستکش یکبار مصرف انجام نشود.

شکوری اضافه کرد: بسیاری از رانندگان خود اقدام به سوخت‌گیری می‌کنند و اجباری برای انجام آن توسط متصدیان نازل‌ها وجود ندارد اما در صورت درخواست و تمایل صاحبان خودروها، سوختگیری توسط  اپراتورها انجام می‌شود.

نظارت های نوروزی 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود گفت: این شرکت اقدام‌های لازم برای نظارت بر روند سوخت‌رسانی در استان را در دست اجرا دارد و برای تامین به‌موقع و مطلوب سوخت مورد نیاز هموطنان در نوروز ۹۹ آماده است.

وی افزود: نیروهای این شرکت، از ابتدای بهمن ماه با حضور در جایگاه‌ها و بازدید و ارزیابی آنها، نسبت به رفع عیب تلمبه‌ها و نقایص فنی اقدام و وضعیت خدمات رفاهی جایگاه‌ها شامل آمادگی مبلمان جایگاه‌ها، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی را ارزیابی کنند.

شکوری تاکید کرد: این نظارت‌ها در همه روزهای سال توسط همکاران ما در نواحی انجام می‌شود، اما در ۲ ماه پایانی سال روند ویژه‌ای را سپری می‌کند تا به‌سرعت نسبت به رفع مشکلات اقدام شود.

وی، هدف از این اقدام را، آمادگی جایگاه‌ها برای خدمت‌رسانی در ایام نوروز به مسافران همراه با آرامش و ارتقای رضایت آنان عنوان کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی از آمادگی و اعزام اکیپ‌های جداگانه به محورهای مهم مواصلاتی استان از  امروز خبر داد و گفت: این اکیپ‌ها شامل نمایندگانی از واحدمهندسی، HSE و روابط عمومی  به منظور بازدید و کنترل عملکرد به جایگاه ها اعزام می‌شوند.

شکوری همچنین از در نظر گرفتن کشیک‌های نوروزی در ۱۶ روز تعطیلات نوروز در منطقه خبر داد و گفت: همه کارشناسان فنی و عملیاتی هر روز یکی از آنها در منطقه حضور و بر نحوه توزیع فرآورده های نفتی نظارت خواهند کرد.  

وی افزود: همراه با گروه‌های عملیاتی و نظارتی، یک گروه دیگر از همکاران روابط عمومی نیز با عنوان طرح نظارت، کار خود را از روز ۲۹ اسفندماه آغاز می‌کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی با بیان اینکه فعالیت این گروه شامل نظارت بر مسائل فنی و عملیاتی و ایمنی نمی شود گفت: این گروه، جایگاه‌ها را محور به محور مورد بازدید قرار داده و ایرادها، احتمالی را به مدیر این مکان، اعلام و نسبت به سنجش میزان رضایت‌مندی مردم و درصد آمادگی جایگاه‌ها اقدام می‌کنند.

در خراسان شمالی ۷۹ جایگاه عرضه سوخت شامل ۵۰ باب جایگاه عرضه فرآورده سوختی بنزین، نفت گاز و ۲۹ باب جایگاه سی. ان. جی تک منظوره و ۲ منظوره فعال است.

بر اساس آخرین اعلام مسوولان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، تاکنون ابتلای ۲۴ نفر در این استان به ویروس کرونا قطعی شده و یک نفر نیز درگذشته است.  

برچسب‌ها ویروس کرونا بنزین خراسان شمالی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا و معضل بازار لوازم پیشگیری از آن کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بنزین خراسان شمالی بهداشت و سلامت ویروس کرونا بنزین خراسان شمالی بهداشت و سلامت مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی سوخت گیری را انجام جایگاه های سوخت اقلام بهداشتی خراسان شمالی مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۰۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی سطح نارنجی در خراسان شمالی صادر شد

نوربخش داداشی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: هشدار هواشناسی سطح نارنجی در خراسان شمالی صادر از صبح تا بعدازظهر پنج‌شنبه خبر داد.

وی در ادامه افزود: وزش باد لحظه‌ای نسبتاً شدید، بارش باران، در بعضی از ساعات رگبار باران و رعد و برق، در نقاط مستعد با احتمال تگرگ، مه اثر مخاره‌ای آن خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی بیان کرد: کاهش دما، لغزندگی جاده‌ها، صاعقه، آب‌گرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب و سیلابی شدن مسیل‌ها قابل پیش‌بینی است.

کد خبر 6100952

دیگر خبرها

  • نگرانی اهالی بخش ناغان از نابودی درختان بلوط بر اثر آفت برگ خوار + تصاویر
  • هشدار هواشناسی سطح نارنجی در خراسان شمالی صادر شد
  • رشد ۲۰ درصدی گروه نفت و گاز در سال گذشته
  • اوجی: معطل خارجی‌ها و برجام نبودیم؛ از توان پیمانکاران و سازندگان داخلی استفاده کردیم
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • کره شمالی ماه گذشته یک موتور موشک با سوخت مایع را آزمایش کرد
  • طرح نور در خراسان شمالی با بهترین شکل انجام شده است
  • تلاش برای افزایش مراودات تجاری با کشور ترکمنستان
  • برای انجام دومین سفر به خراسان شمالی از رییس جمهور دعوت شد
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!