Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، روز دوشنبه سامانه بارشی که در جنوب‌شرق کشور فعال است در استان‌های کرمان، شرق هرمزگان، سیستان‌وبلوچستان و نیز دریای عمان سبب رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهد بود.

از اواخر وقت دوشنبه این سامانه از جنوب‌شرق کشور خارج می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: وضعیت آب و هوا در ۱۸ اسفند/سامانه جدید بارشی وارد غرب کشور شد 

همچنین از روز دوشنبه تا چهارشنبه در شرق و جنوب‌شرق کشور وزش باد نسبتا شدید بوده که در برخی مناطق موجب  خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی خواهد شد.

گفتنی است که از سه‌شنبه تا پایان هفته در اکثر نقاط کشور جو آرام و همراه با افزایش نسبی دما خواهد بود که این افزایش در نیمه شرقی کشور محسوس‌تر است.

روز پنج‌شنبه و جمعه به سبب سکون نسبی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت احتمال افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیش بینی هواشناسی وضعیت آب و هوا آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۰۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران در تهران از چهارشنبه/ افزایش دما تا ۵ روز آینده

به گزارش خبرگزاری مهر، وضعیت جوی استان تهران طی سه روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و از روز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) افزایش سرعت وزش باد و در ارتفاعات در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری (۱۲ تا ۱۴ اردیبهشت) افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق در پاره‌ای نقاط به ویژه در ارتفاعات مورد انتظار است.

طی پنج روز آینده روند تدریجی افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۱۰ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 6090998 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تاثیر سامانه بارشی تا روز شنبه در خوزستان
  • آغاز بارش باران در غرب کشور؛ کم‌تر از ۲۴ ساعت تا ورود سامانه جدید
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط
  • هشدار زرد هواشناسی در لرستان/ رگبار باران در راه است
  • باد شدید و رگبار باران در تهران
  • رگبار باران در تهران از چهارشنبه/ افزایش دما تا ۵ روز آینده
  • هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید از سه‌شنبه
  • ورود سامانه بارشی به کشور از سه‌شنبه/ تداوم رگبار بهاری و رعدوبرق در بعضی مناطق