Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حبیب‌الله آسوده افزود: این تعداد پروژه عمرانی در بخش مسکن شهری و روستایی و در قالب‌های خرید، ساخت و مقاوم‌سازی برای مددجویان تحت حمایت اجرا شده است.

وی اضافه کرد: این میزان، معادل ۴۱ درصد طرح‌های عمرانی در دست اجرا در سطح استان خراسان رضوی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی با بیان این‌که یکی از ابعاد توانمندکردن خانواده‌ها تامین مسکن مناسب برای مددجویان تحت حمایت است، افزود: این نهاد امسال اجرای ۶ هزار و ۷۴ پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف از جمله ساخت، تکمیل، خرید و انجام تعمیرات مسکن در قالب شهری و روستایی را آغاز کرد که در این زمینه هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع داخلی این نهاد و مشارکت خیران تامین و هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسوده گفت: از ابتدای امسال تاکنون خریداری و ساخت ۴۵۶ واحد مسکن شهری، مقاوم‌سازی هزار و ۵۶۱ واحد مسکن روستایی، اتمام ۶۲ واحد مسکن شهری و اتمام ۴۲۶ واحد مسکن نیمه تمام روستایی در سطح استان انجام شده است.

وی اظهار کرد: همچنین از ابتدای امسال ۳ هزار و ۳۳۴ مورد تعمیرات کلی و جزئی در مناطق مختلف استان برای مددجویان اجرا شد که برای این منظور ۱۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: اعتبارات هزینه شده برای پروژه‌های اجرایی به صورت بلاعوض، اعطای تسهیلات، مشارکت خیران و آورده خود مددجو بوده است.

آسوده افزود:با توجه به قرار داشتن در شرایط سخت اقتصادی نیکوکاران می‌توانند با شماره گیری کد # ۰۵۱ * ۸۸۷۷ * از طریق تلفن همراه خود در اهدای کمک‌های نقدی به نیازمندان اقدام کنند.

هم اکنون بیش از نیم میلیون نفر در قالب بیش از ۲۲۰ هزار خانوار در استان خراسان رضوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

کد خبر 490564 برچسب‌ها کمیته امداد استان خراسان رضوی مسکن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کمیته امداد استان خراسان رضوی مسکن کمیته امداد خراسان رضوی واحد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۰۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد امام استان ایلام از افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان ایلام؛ ناصر مرادی پویانی اظهار کرد: بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوارهای یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مرادی پویانی اضافه کرد: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو است، و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

کد خبر 748561

دیگر خبرها

  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است