Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:25:35 GMT

مراسم تحلیف اشرف غنی به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۰۶۹۸

مراسم تحلیف اشرف غنی به تعویق افتاد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، مراسم تحلیف اشرف غنی ساعاتی به تاخیر افتاد.

 در حالی که قرار بود مراسم تحلیف اشرف غنی ساعت ۱۱ امروز به وقت محلی برگزار شود و میهمانان دعوت شده برای شرکت در مراسم تحلیف در ارگ ریاست جمهوری افغانستان حضور یافته اند، این مراسم قرار است با ۳ ساعت تاخیر برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر، ستاد انتخاباتی عبدالله عبدالله نیز برای برگزاری مراسم تحلیف عبدالله، اعلام آمادگی و تاکید کرده است درصورتی که اشرف غنی مراسم تحلیف بگیرد، آنها نیز مراسم تحلیف عبدالله را برگزار می کند.

کد خبر 4873340 سمیه خمارباقی

منبع: مهر

کلیدواژه: اشرف غني افغانستان مراسم تحلیف سوریه ایالات متحده آمریکا ترکیه ادلب رژیم صهیونیستی عراق روسیه افغانستان رجب طیب اردوغان ایران عربستان سعودی دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 قربانیان کرونا مراسم تحلیف اشرف غنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۰۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری مهاجم با تجربه فولادی‌ها که در این فصل از نظر آماری تاثیرگذارترین بازیکن تیمش به شمار می‌رود، یک بار دیگر نقش کلیدی خود را نشان داد و در راستای موفقیت فولاد گام برداشت.

انصاری طی هفته‌های گذشته برخی حواشی را تجربه کرد؛ او که در یکی از مسابقات فولاد به شکل عجیبی انتقادهایی را از سوی برخی افراد در اهواز تحمل کرد و با حضور عبدالله ویسی در راس کادر فنی در یکی، دو بازی نیمکت نشین شد. با این حال سرمربی فولاد هفته گذشته طی مصاحبه‌ای به حمایت قاطعانه از کاپیتان انصاری پرداخت و او را وزیر تیم خود نامید.

اتفاقات روحیه‌بخش برای انصاری باعث شد تا این بازیکن در مصاف با آلومینیوم اراک که دوباره به ترکیب اصلی فولادی ها برگشته بود، خوش بدرخشد و نقش مهمی در کسب یک امتیاز در اراک داشته باشد.

انصاری که در فصل جاری سه گل سه امتیازی زده و چهار پاس گل برای تیمش داده بود، در مصاف با آلومینیوم اراک هم گلزنی کرد تا باز هم تاثیرگذاری خود را نشان بدهد و به موفقیت تیمش کمک کند.

انصاری بعد از باز کردن دروازه آلومینیوم اراک روی چمن ورزشگاه زانو زد و سجده شکر به جا آورد.

بی‌شک عبدالله ویسی و سایر اعضای فولاد هم روی توانایی‌های انصاری و روحیات خاص او برای بقا در لیگ برتر حساب کرده و در ۵ بازی آینده هم ساسان نقشی مهم را برای فولاد ایفا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • داوران در صدور حکم صبوری و طمانینه پیشه کنند
  • مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش یکشنبه برگزار می شود
  • برگزاری مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق(ع) در گلستان
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • در سوگ امام جعفر صادق (ع) فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • زبانزد شدن تجمل‌گرایی اشرف خواهر شاه + عکس و سند
  • مدیررسانه‌ای پرسپولیس: سپاهان به جای شکایت بیجا، عذرخواهی کند
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • پیکر شهید گمنام وارد یزد شد