Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ویروس کرونا تاکنون بیش از ۱۰۰ کشور را آلوده کرده و شمار تلفات ناشی از این ویروس در جهان به بیش از ۳۸ هزار نفر رسیده است. تاریخ انتشار: 09:16 - 19 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۴۰۱۵ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، جدید‌ترین آمار منتشر شده نشان می‌دهد شمار تلفات ناشی از ویروس کرونا در جهان به ۳۸۳۰ نفر رسیده و در حال حاضر ۱۱۰ هزار و ۷۷ نفر دیگر نیز به این ویروس مبتلا هستند؛ شمار افرادی که تاکنون بهبود یافته اند نیز به ۶۲ هزار ۲۸۰ نفر افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


*کرونا در چین در چین طی شبانه روز گذشته، ۴۰ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا و جان باختن ۲۲ نفر دیگر ثبت شده است.

در حال حاضر شمار افرادی که در این کشور به ویروس کرونا مبتلا هستند به ۸۰ هزار و ۷۳۵ و تلفات نیز به ۳۱۱۹ نفر رسیده است.

بیش از ۵۸ هزار نفر از افراد مبتلا به این ویروس در چین نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شدند.

به گزارش رویترز، روز دوشنبه در خارج از استان هوبئی، هیچ مورد جدیدی برای دومین روز متوالی گزارش نشده است.   *کرونا در ایتالیا
گسترش شیوع ویروس کووید ۱۹ در ایتالیا باعث شد تا دولت این کشور اقدامات سختگیرانه جدیدی را مهار شیوع هر چه بیشتر این ویروس اعمال کند.   دولت ایتالیا از مردم خود خواسته از ورود و خروج منطقه «لمباردی» در شمال این کشور که بیشترین آمار مبتلا را دارد خودداری کنند.   دولت ایتالیا اخیرا دستور قرنطینه شدن شهر‌های میلان، ونیز و چند منطقه دیگر را صادر کرد.

علاوه بر آن دولت ایتالیا به مردم خود هشدار داده است در صورتی که بدون اجازه از قرنطینه خارج شوند، با پرداخت جریمه و یا زندان رو به رو خواهند شد.

به گفته مقام‌های بهداشتی این کشور، ۷۳۷۵ نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند و شمار قربانیان به ۳۶۶ نفر افزایش یافته است.   بیشتر بخوانید:  کرونا در کشورهای عربی  اراضی اشغالی در محاصره کرونا
*کرونا در فرانسه شمار مبتلایان به ویروس کرونا در فرانسه به ۱۲۰۹ نفر افزایش یافته که از این تعداد ۱۹ نفر جان خود را از دست دادند.

شورای عالی دفاع فرانسه به ریاست امانوئل مکرون به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا تجمعات بالای ۱۰۰۰ نفر را در سراسر کشور ممنوع اعلام کرد.  
*کرونا در آمریکا

مقام‌های بهداشتی آمریکا، ۷ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا را اعلام کردند که در مجموع شمار مبتلایان به بیش از ۵۴۸ نفر رسیده است.

۲ عضو کنگره آمریکا، پس از آنکه متوجه شدند در یک کنفرانس با فردی مبتلا به ویروس کرونا تماس داشته اند، خود را قرنطینه کردند.

ویروس کرونا تا کنون در ۳۴ ایالت آمریکا تایید شده است.

  *کرونا در اراضی اشغالی مقام‌های رژیم صهیونیستی مدعی شدند شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در اراضی اشغالی به ۳۹ نفر افزایش یافته است. این در حالی است بر اساس گزارش‌ها هزاران نفر در اراضی اشغالی در قرنطینه قرار دارند.   *کرونا در کویت و بحرین  وزارت بهداشت کویت می‌گوید شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به ۶۴ مورد رسیده است. شمار مبتلایان به کرونا در بحرین به مورد ۸۵ رسیده است.
*کرونا در انگلیس

شمار افراد آلوده به ویروس کرونا در انگلیس به ۲۷۸ نفر افزایش یافته است و ۳ نفر جان خود را از دست دادند.

در پی شیوع کرونا، شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای تسکو در انگلیس فروش برخی مواد غذایی و بهداشتی خود را جیره بندی کرد. *کرونا در استرالیا پس از آنکه تست کرونا ۳ دانش آموز در استرالیا مثبت اعلام شد، مقام‌های این کشور ۲ مدرسه دبیرستانی را تعطیل کردند.
به گفته مقام‌های بهداشتی استرالیا ۸۹ نفر تا کنون به ویروس کرونا مبتلا شدند که از این تعداد ۳ نفر جان خود را از دست دادند.     *کرونا در عربستان و امارات

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این دو کشور به ترتیب به ۱۵ و ۴۵ نفر افازیش یافته است.   دولت عربستان یکشنبه شب به بهانه شیوع کرونا ورود و خروج به استان قطیف را ممنوع و این منطقه را قرنطینه کرد.   همچنین دولت عربستان تا اطلاع ثانوی مدارس و مراکز آموزشی این کشور را تعطیل کرده است.  

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا حوادث بین الملل کرونا ویروس کرونا شمار مبتلایان نفر افزایش یافته اراضی اشغالی نفر رسیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۰۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهانگیری: از نظر توسعه و اقتصاد، نصف ترکیه و عربستان شده‌ایم

اسحاق جهانگیری در گفت‌وگویی از وضعیت توسعه و رشد اقتصادی در کشور انتقاد کرد و گفت: از نظر توسعه و اقتصاد، نصف ترکیه و عربستان شده‌ایم.

به گزارش اعتمادآنلاین در ادامه چکیده ای از این گفتگو را می‌خوانید:

معتقدم در سال ۸۴ که دولت را به احمدی‌نژاد تحویل می‌دادیم خودروسازی ایران از خودروسازی ترکیه و چین جلوتر بود. دولت احمدی‌نژاد بنایی گذاشت که کشور از ریل توسعه خارج شد. امارات هم در زمینه اقتصاد در حال جلو افتادن از ماست. وقتی وزیر صنایع شدم از مردم ایران به خاطر شرایط خودرو عذرخواهی کردم. بعد از حذف پیکان طی پنج سال تولید خودرو را به یک میلیون دستگاه رساندیم. در دوره دوم اصلاحات خودرو‌های روز دنیا در کشور تولید شدند. پیکان حذف شد و خودروی ال۹۰ را با همان قیمت پیکان برای اقشار ضعیف تولید کردیم. مجلس هفتم دو طرح خارجی دولت آقای خاتمی را متوقف کرده بود. به نمایندگان مجلس گفتم، اجازه نمی‌دهم طرح تولید ال۹۰ با شرکت رنو را متوقف کنید، می‌خواهید استیضاحم کنید. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • بازداشت بیش از هزار پناهجوی اغلب افغان و پاکستانی در ترکیه
  • صدور ترور و خشونت به جهان/ کارکرد واقعی اتحادیه اروپا چیست؟
  • صدور ترور و خشونت به جهان/کارکرد واقعی اتحادیه اروپا چیست؟
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • کنعانی: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • جهانگیری: از نظر توسعه و اقتصاد، نصف ترکیه و عربستان شده‌ایم
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید