Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت یونان از اقدامات خشونت طلبانه کشورش علیه مهاجران در مرزها حمایت کرده و پناهندگان را خطری برای امنیت ملی کشورش دانست.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، بعد از اینکه ترکیه اخیرا مرزهای خود را بر روی پناهندگان به سمت اروپا باز کرده است کشور یونان اقدامات بسیار سختگیرانه‌ای را برای مقابله با هجوم پناهندگان در پیش گرفته است و رسانه‌ها از وضعیت فاجعه بار پناهندگان در مرزهای بین ترکیه و یونان خبر می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس یونان علیه مهاجران از گاز اشک آور و اسپری فلفل استفاده می‌کند.

در این شرایط "جورجیوس کوموتساکوس"، معاون وزیر مهاجرت یونان در گفتگویی با روزنامه "دی ولت" آلمان از اقدامات کشورش علیه مهاجران در مرزهای با ترکیه دفاع کرده است.

وی در این باره گفته است: آنچه که ما با آن مواجه هستیم خطری برای امنیت ملی ما و مرزهای اروپایی است. ما باید به تعادلی بین قوانین بین المللی و حمایت از مرزهای خود دست یابیم.

وی این را مسیری دشوار دانسته و در عین حال تاکید کرد که کشورش موفق خواهد شد به راه حل مناسبی دست پیدا کند.

 بحران پناهندگان اخیرا با توجه به تشدید مناقشات بین ترکیه و اروپا بعد از دخالت های نظامی ترکیه در ادلب سوریه ابعاد تازه‌ای به خود گرفته است. اروپا که این روزها با مسائل فراوانی از جمله شیوع روزافزون ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند تلاش دارد تا به هر نحوی از منافع خود در برابر این گونه سیاست‌های آنکارا حمایت کند و در این میان این پناهجویان هستند که در این جنگ تبلیغاتی قربانی می شوند و آسیب می بینند.

شرایط در جزایر دریای اژه از کنترل خارج شده است. ساکنان بومی جزیره لسبوس از ورود مهاجران به اردوگاه موریا واقع در این جزیره جلوگیری می‌کنند. بین ترکیه و یونان هم جنگ تبلیغاتی سختی درگرفته است.

به این ترتیب دود دعواهای بین ترکیه و اروپا که هر یک سنگ منافع خود را به سینه می زند به چشم پناهندگان مظلومی می‌رود که البته به دلیل سیاست‌های جنگ طلبانه همین اروپائیان خانه و کاشانه خود را از دست داده و آواره شده اند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: یونان پناهندگان ترکیه بین ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۰۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاریکاتور/ خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان معترض؛ وقتی آزادی بیان می‌میرد

رفتار پلیس آمریکا و همچنین مدیران دانشگاه‌ها نسبت به دانشجویان معترض نشان می‌دهد که آزادی بیان صرفا یک شعار ساختگی است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077984 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بورل و امیرعبداللهیان برای کاهش تنش‌ها در منطقه گفتگو کردند
  • کاهش تنش‌ها در منطقه محور تماس تلفنی بورل و امیرعبداللهیان
  • خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان؛ پرتاب معترضان از روی پله! + فیلم
  • واکنش حماس به عملیات شهادت طلبانه شهروند ترکیه
  • کاریکاتور/ خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان معترض؛ وقتی آزادی بیان می‌میرد
  • عملیات شهادت طلبانه یک گردشگر ترکیه ای به پلیس اسرائیل | ویدئو
  • لحظه عملیات شهادت طلبانه یک گردشگر ترکیه ای در قدس اشغالی
  • تراژدی جدید برای پناهندگان در نزدیکی جزایر قناری اسپانیا
  • اجتماع دانشگاهیان خاش در حمایت از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی طرفدار غزه
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی