Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمد محمدی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۵ درصد از دانش آموزان دوره ابتدایی، درس نامه خود آموز دریافت می‌کنند.

او افزود: به منظور استمرار مطلوب جریان یادگیری و آموزش در مناطق روستایی و صعب العبور، اداره کل آموزش و پرورش استان با همکاری ادارات شهرستان‌ها و مناطق اقدام به طراحی و تدوین درس نامه‌های خود آموز برای دانش آموزان دوره ابتدایی شاغل به تحصیل در مناطق روستایی، عشایری و صعب العبور نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی اضافه کرد: در قالب این درس نامه ها، محتوا و برنامه درسی دوره ابتدایی به تفکیک پایه‌ها بر اساس جدول زمان بندی دهه پایانی بهمن و اسفند ماه با بهره گیری از اندیشه جمعی از آموزگاران مجرب به شکل ساده و خودآموز تهیه و در قالب یک بسته یادگیری به دانش آموزان مناطق روستایی، عشایری و صعب العبور تقدیم می‌گردد.

او ادامه داد: این درس نامه‌ها و بسته‌های آموزشی با مشارکت راهبران آموزشی و تربیتی روستایی، مدیران، کارشناسان، آموزگاران و همکاران فرهنگی بومی در مناطق مذکور بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.

محمدی گفت: اولیای دانش آموزان و خانواده‌های آنان ضمن نظارت بر فرآیند آموزش و یادگیری فرزندان خود، برابر راهنما و دستورالعمل‌های پیش بینی شده می‌توانند همه روزه سؤالات درسی فرزندان خود را از طریق تماس تلفنی با آموزگاران و یا تماس با مرکز پاسخگویی به صدای دانش آموز در میان بگذارند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش دانش آموزان دوره ابتدایی مناطق روستایی دانش آموزان دانش آموز درس نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۱۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۰ مدرسه با ۴۲ هزار دانش‌آموز در این شهرستان فعال است، ادامه داد: نگاه عدالت‌محوری در روستای دردوی خواف که تنها ۲ دانش‌آموز دارد نیز وجود دارد.

روح اله غلام‌پور سدهی افزود: در آموزش و پرورش شهرستان خواف بعد از ۱۰ سال شیر رایگان به دانش‌آموزان ارائه شد و این طرح که با استقبال دانش‌آموزان و اولیای آنها روبرو شده است، در راستای ارتقای سلامت و تغذیه دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه در دوسال گذشته ۱۵۷ کلاس درس در قالب ۴۰ مدرسه به بهره برداری رسیده است، بیان داشت: در این شهرستان ۲۳۳ تفاهم نامه خیران مردمی و ۶۰ تفاهم نامه شرکت‌های صنعتی و معدنی به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه آغاز می‌شود
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • تشریح جزئیات جهش تحصیلی دانش‌آموزان
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری