Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24- هیلاری کلینتون در مصاحبه با شبکه سی ان ان با اشاره به اینکه اگه سندرز نامزد دموکرات‌ها شود قطعا از وی حمایت می‌کند تاکید کرد که جو بایدن مسیر او را در انتخابات ۲۰۱۶ در پیش گرفته است.

هیلاری کلینتون نامزد دموکراتها در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ در آمریکا در تازه‌ترین مصاحبه خود با «فرید زکریا» مجری شبکه سی ان ان تاکید کرد که جو بایدن همان مسیری را می‌رود که من در دوره قبلی رفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در مصاحبه با سی ان ان گفت: «چیزی که پیروزیهای بایدن در سه شنبه بزرگ نشان داد ایجاد نوعی ائتلاف است که من در سال ۲۰۱۶ درست کرده بودم.»

کلینتون افزود: «این یک ائتلاف گسترده است. بیشتر کارهایی که برای سه شنبه بزرگ نیاز بود را من انجام دادم و این روند تا آخر ادامه داشت. جوبایدن هم دقیقا همان کار را می‌کند، جمع کردن ائتلافی پر انرژی از رای دهندگان.»

براساس گزارش سی ان ان، بایدن که کمی از رقبا عقب افتاده بود در انتخابات سه شنبه بزرگ که هفته گذشته انجام شد همه را شگفت زده کرد و از «برنی سندرز» پیش افتاد. هیلاری کلینتون نیز در اولین سه شنبه بزرگ در ژوئن ۲۰۱۶ همین روند را مقابل سندرز تکرار کرده بود. 

هیلاری کلینتون که در نهایت رقابت را به «دونالد ترامپ» واگذار کرد در ادامه مصاحبه خود گفت: «اگر سندرز نامزد دموکراتها شود من قطعا از وی حمایت می‌کنم هرچند که مطمئن نیستم سندرز چنین درخواستی از من داشته باشد. با این حال وی گفت که جو بایدن احتمالا نامزد موثرتری برای دموکراتها خواهد بود.» 

وی اضافه کرد، همانطور که قبلا نیز گفته‌ام، فکر نمیکنم که سندرز قویترین نامزد دموکراتها در مقابل دونالد ترامپ باشد.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: هیلاری کلینتون سه شنبه بزرگ سی ان ان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۱۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، پخش برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز از امروز در صدا و سیمای استان آغاز شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: مناظره‌های ضبط شده از این دو نامزد، هر روز ساعت ۶ صبح و ۲۲ از رادیوی خراسان جنوبی و ۸ صبح و ۱۹ از سیمای خاوران پخش می‌شود.

آینه دار افزود: روز چهارشنبه که آخرین روز تبلیغات نامزدهاست، برنامه مناظره‌ها ساعت ۶ صبح و ۱۳ از رادیو و ساعت ۸ صبح و ۱۵ از سیمای خاوران پخش می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • اسلامی: شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک یکشنبه در استان تهران برگزار می‌شود
  • انتقاد تند برنی سندرز از سیاست‌های بایدن درباره فلسطین
  • انتقاد تند «برنی سندرز» از سیاست‌های بایدن درباره فلسطین
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود