Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس عملیات ضدعفونی، گندزدایی و پاکسای شمس آباد دزفول به همت گروه های فرهنگی پایگاه بسیج توحید شمس آباد شهرستان انجام شد.

همچنین خیابان های شهری دزفول با کمک بچه های جنگ نوین تیپ ۲۹۲ ضدعفونی و گندزدایی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از  یکصد کشور سرایت کرده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۱۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: در پی حمله یک قلاده خرس به یکی از عشایر واقع در منطقه گورخرس از توابع بخش سردشت شهرستان دزفول یک مرد ۶۰ ساله مصدوم شد. 

رضا معمارزاده افزود:: این فرد مصدوم جهت درمان به درمانگاه شهدای سردشت منتقل و از آنجا توسط آمبولانس به بیمارستان بزرگ دزفول انتقال یافت.

وی ادامه  داد: این فرد مصدوم پس از درمان با حال عمومی خوب از بیمارستان بزرگ دزفول ترخیص شده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول اظهار کرو: اگر با خرس مواجه شدید، آرام بمانید و از حرکات ناگهانی که موجب تحریک خرس می‌شود، پرهیز کنید.

دیگر خبرها

  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • پاکبان دزفولی چک یک میلیاردی را به صاحبش بازگرداند
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت