Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دامپزشکی سیستان وبلوچستان از صادرات انواع آبزیان به خارج از کشور در راستای ایجاد اشتغال و کمک به رونق تولید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مهدی حسینی گفت: صادرات انواع ماهی و میگو از بنادر استان به خارج از کشور یکی از مهمترین راهکارهای ایجاد اشتغال پایدار  و از عوامل موثر در رونق تولید در استان و کشور می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: آبزی پروری صنعتی نوپا و رو به رشد در کشور است که با توجه به آینده ی روشن این صنعت، سرمایه گذاری و توجه به آن عاملی موثر بر افزایش توان تولیدی و صادراتی کشور در این حوزه می باشد.

 حسینی افزود: ایران به دلیل موقعیت جغرافیایی و شرایط ایده ال تولید و وجود بازار مصرف در خارج از کشور امکان رشد و پیشرفت مناسبی برای صنعت آبزی پروری را داراست که این مهم مستلزم ارتقا اطلاعات و دانش، آموزش نیروهای تخصصی در زمینه آبزی پروری و صنایع وابسته مثل بسته بندی، جذب و تداوم سرمایه گذاری از بخش خصوصی و دولتی، حفظ بازارهای هدف با ارتقا سطح کیفی و کمی محصولات صادراتی و تجهیز بنادر و مراکز آبزی پروری به فناوری های مدرن در این حوزه است.

مدیرکل دامپزشکی استان خاطر نشان کرد: بنادر استان سیستان و بلوچستان تاثیر به سزایی در رشد صنعت آبزی پروری و صادرات انواع آبزیان اعم از ماهی ماکول و غیر ماکول و میگو به خارج از کشور داشته است.

میرلاشاری رئیس دامپزشکی چابهار ادامه داد: صادرات آبزیان از بنادر این استان به مقصد کشورهایی همچون امارات، بنگلادش، تایلند، روسیه، ژاپن، سریلانکا، سنگاپور، عمان، مالزی و هنگ­کنگ با تناژی بالغ بر 4هزار تن، ماهی ماکول یا حلال، بیش از 2هزار تن، ماهی غیرماکول یا حرام و حدود 840 تن میگو می باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صادرات ماهی خارج از کشور صادرات انواع آبزی پروری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۱۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قم قطب صنعت کفش ماشینی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، استان قم با داشتن ۳۰۰ واحد صنعتی کفش ماشینی، ۷۰ درصد صادرات این محصول در کشور را به خود اختصاص داده است.

تولید کنندگان کفش قم این روز‌ها در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران میزبان خریدارانی از کشور‌های آسیایی و آفریقایی هستند.

پیش بینی می‌شود امسال ۸۵ میلیون دلار صادرات از این صنعت، عاید اقتصاد استان شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • استفاده از پایاب های کشاورزی در حوزه آبزی پروری
  • افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان اعلام شد
  • صادرات بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان 
  • رشد ۶۲ درصدی صادرات آبزیان از خوزستان
  • قم قطب صنعت کفش ماشینی کشور
  • تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش
  • اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه