Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@05:56:02 GMT

درهای جیرفت به روی مسافران بسته است

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۱۸۱۲

درهای جیرفت به روی مسافران بسته است

شهردار جیرفت گفت: برای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، این شهرستان برای سال ۹۹ ستاد نوروزی و برنامه استقبال از مسافران نخواهد داشت.

به گزارش ایمنا، نعمت‌الله حسین‌زاده اظهار کرد: در راستای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، در نوروز ۹۹ از پذیرش گردشگر معذوریم.

وی به شیوع ویروس کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: با عرض پوزش، از همه هم استانی‌ها و هموطنان می‌خواهیم از سفر به شهر جیرفت و جنوب استان کرمان خودداری کنند، زیرا با توجه به مشکل موجود هیچ‌گونه خدمات نوروزی در این منطقه ارائه نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار جیرفت اظهار کرد: تمامی مکان‌های عمومی از جمله پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های بازی تعطیل است.

حسین‌زاده اضافه کرد: شهرداری جیرفت به صورت شبانه‌روزی نسبت به ضدعفونی معابر و مکان‌های مختلف شهر اقدام می‌کند.

وی ابراز امیدواری کرد: با عبور از این شرایط، در زمان مناسب بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای گردشگران باشیم.

شهردار جیرفت به اقدامات پیشگیرانه در خصوص ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: خیابان‌های شهید رجایی، دولت، شهید طالقانی و مسیرهای پرتردد ضدعفونی و محلول پاشی شده است.

حسین‌زاده تصریح کرد: ضدعفونی تا پایان وضع فوق‌العاده به صورت روزانه با بیش از سه اکیپ توسط نیروهای خدمات شهری در ادارات و مکان‌های عمومی انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 414053

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی آموزش شهروندی منشور حقوق شهروندی ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا پیشگیری از کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت

مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان در اطلاعیه ای از مسدود شدن یکی از محورهای روستایی در بخش ساردوییه جیرفت خبر داد و گفت: چهار شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه عملیات انفجار در محور روستایی دولت آباد بهراسمان از بخش ساردوییه در محدوده معروف به سیمانی بین ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۶ انجام می شود.

در این اطلاعیه با توجه به عملیات انفجار به دلیل انجام عملیات ترانشه برداری، بازگشایی و احداث مسیر از کلیه کاربران جاده ای به خصوص مردم ساکن در منطقه بیان شده خواسته شده است در ساعات گفته شده از تردد در این محور جدا خودداری کنند.

 محور فوق پس از انفجار تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد؛ ضمن اینکه مسیر اسفندقه _ رودخانه کمال به عنوان محور جایگزین نیز اعلام می شود. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند