Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، مهندس صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: اگرچه جریان ترافیک معابر شهر تهران، در نتیجه کاهش ترددهای غیرضروری شهروندان روان تر شده است، اما پایش ترافیک محدوده تقاطع بزرگراه های شهید چمران و جلال آل احمد نشان می دهد که سرعت متوسط تردد در امتداد شرقی- غربی بزرگراه‌های جلال آل احمد و شهید گمنام، از هفتم اسفندماه سال جاری و متعاقب گشایش زیرگذر کوی نصر به شکلی محسوس افزایش یافته است؛ امری که نشان می دهد هدف متعادل سازی خطوط ترافیکی و یکسان سازی حرکت در بزرگراه جلال آل احمد که قبلا در نتیجه عرض کم پل فلزی کوی نصر دچار اختلال شده بود، به طور کامل محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صبوری در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای اقدامات تکمیلی پروژه احداث زیرگذر کوی نصر از قبیل نصب قرنیز و سرشمع، اجرای بتن پرکننده پشت دیواره‌ها و نصب تاسیسات روشنایی طبق برنامه زمان بندی خبر داد و یادآور شد: بخشی از اقدامات باقیمانده همزمان با جریان ترافیک و بخش دیگری از اقدامات در فاصله ساعات ۲۲ تا ۵ بامداد و متعاقب انسداد جریان ترافیک صورت می پذیرد.


بنا براعلام پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، وی با تاکید بر اینکه اجرای روکش نهایی آسفالت و خط کشی مسیر زیرگذر کوی نصر همزمان با بهبود شرایط جوی و در زمان مناسب انجام خواهد شد، تاکید کرد: در اقدامات آتی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران نیز تلاش خواهد شد تا گشایش ترافیکی پروژه‌های عمرانی معطل برگزاری مراسم و تشریفات افتتاحیه نشود و شهروندان به سرعت از منافع ترافیکی پروژه‌های در حال اجرا بهره‌مند شوند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری نماینده زیرگذر کوی نصر جریان ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۲۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان

به گزارش همشهری آنلاین ، احمد وحیدی درباره آخرین اقدامات برای تامین امنیت مرزبانان، مرزها و مقرهای نظامی اظهار کرد: دستگاه های انتظامی، نظامی و امنیتی راجع به برخی از نقاطی که باید اصلاحاتی صورت بگیرد، جلسات بررسی مختلفی برگزار کردند و نسبت به تأمین امکانات بیشتر مورد نیاز پیش بینی هایی صورت گرفت از جمله اینکه ساختمان ها باید بهبود می یافتند که پیش بینی شده و به لحاظ هماهنگی هایی که باید در سطح منطقه انجام شود، اقدامات و برنامه هایی در دستور کار قرار گرفت.

وحیدی ادامه داد: مهم ترین مشکل این است که تروریست ها از خارج مرزهای ما به کشور وارد می شوند و وقتی با نیروهای امنیتی و انتظامی برخورد می کنند بلافاصله فراری می شوند لذا در صحبت هایی که با دوستان پاکستانی داشتیم قرار شد که با هماهنگی بیشتر جلوی این کار گرفته شود.

وی گفت: در سفر اخیر رییس جمهور به پاکستان گفت وگوهای بسیار خوبی با مسئولین مختلف امنیتی در سطوح مختلف انجام شد، نظرها یکی بود و هر بر ضرورت برقراری امنیت تأکید داشتند و هر دو هم نظر بودند که جریانات تروریستی که در داخل ایران و پاکستان عملیاتی را مرتکب می شوند، هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند.

وحیدی بیان کرد: توافقات بسیار خوبی هم در هماهنگی های هر چه بیشتر در برخورد با گروه های تروریستی در کنترل مرز و هم هماهنگی های اطلاعاتی بیشتر صورت گرفت که امیدواریم در عمل شاهد نتایج بسیار خوبی باشیم.

کد خبر 848360 منبع: شفقنا برچسب‌ها احمد وحیدی ایران و پاکستان خبر ویژه

دیگر خبرها

  • برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت استفاده از فناوری‌های مدرن حرکت کرد
  • ◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ
  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • اصلاح هندسی چهارراه خیابان داوران و جلال آل‌احمد در اراک
  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد