Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@15:44:21 GMT

راه اندازی بیمارستان سیار با ظرفیت ۸۰ تخت در رشت

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۲۱۶۳

راه اندازی بیمارستان سیار با ظرفیت ۸۰ تخت در رشت

ارسلان سالاری درباره راه اندازی بیمارستان سیار توسط سپاه در محوطه بیمارستان رازی رشت به خبرنگار مهر گفت: این بیمارستان با همکاری سپاه قدس گیلان و بهداری نیروی دریایی سپاه در محوطه بیمارستان رازی راه اندازی شده است.

وی ضمن قدردانی از همکاری سپاه قدس گیلان از ابتدای شیوع ویروس کرونا، افزود: تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان از سوی بهداری نیروی دریایی سپاه تأمین شده و این بیمارستان بادی دارای سیستم تهیه هوا و همچنین سرویس بهداشتی مجزا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه این بیمارستان به عنوان یک بخش کمکی عمل خواهد کرد، گفت: بیمارانی که حال عمومی آنان بهتر است در این بیمارستان بستری خواهند شد.

وی با بیان اینکه این بیمارستان با ظرفیت ۸۰ تخت بیمارستانی اکسترا محوطه بیمارستان رازی ایجاد شده است و از امروز وارد مرحله پذیرش بیمار می‌شود، گفت: این بیمارستان ظرفیت افزایش ظرفیت تا ۱۲۰ تخت را نیز دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ویروس تخت ظرفیت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۲۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند

فرماندار شهرستان چالدران با اشاره به رایزنی با مقامات ترکیه گفت: راه‌اندازی بازارچه‌های مرزی در چالدران با جدیت بیشتر پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدرضا عبدالله‌نژاد در جریان بازدید نماینده وزرات کشور در امور مرزها از محل راه‌اندازی بازارچه‌های مرزی چالدران اظهار کرد: در راستای شکوفایی ظرفیت مرز در چالدران اقداماتی انجام شده است و به دنبال بازگشایی بازارچه‌های مرزی در این منطقه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه مرزها فرصتی برای پیشرفت و آبادانی هستند، افزود: باید از این ظرفیت مهم برای توسعه چالدران بیش از پیش استفاده شود و همین امر نیز در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد.

فرماندار شهرستان چالدران با اعلام اینکه بر اساس رایزنی‌های صورت گرفته توسط مسئولین ذی ربط کشوری و استاندار آذربایجان‌غربی با مقامات ترکیه‌ای مراحل مختلف راه‌اندازی بازارچه مرزی در چالدران طی شده است، گفت: بازدید به عمل آمده امروز از محل بازارچه‌ها بر اساس تداوم پیگیری‌های لازم برای تسریع در راه‌اندازی بازارچه‌های مرزی در چالدران است.

عبدالله‌نژاد یادآور شد: برای استفاده از ظرفیت مرز دو بازارچه مرزی در پیراحمد و شیخ سیلو چالدران در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفته است که تلاش می‌شود در کمترین زمان ممکن این اقدامات به نتیجه برسد.

کد خبر 748706

دیگر خبرها

  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند
  • نخستین مرکز جامع سرطان در گیلان راه اندازی می‌شود
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت