Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@10:47:59 GMT

بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی دره شهر ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۲۱۷۶

بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی دره شهر ممنوع شد

رئیس اداره میراث فرهنگی دره شهر گفت: بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی دره شهر ممنوع شده است.

سید «مجتبی فرهادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: بازدید از اماکن تاریخی، فرهنگی،  زیارتی و موزه  دره شهر تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

 

وی با بیان اینکه این تصمیم در استای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده است، افزود: هر گونه تجمع و بازدید افراد در اماکن تاریخی و فرهنگی شهرستان دره شهر پیگرد قانونی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسیر دره شهر-آبدانان مسدود شد

طبق اعلام دادستانی دره شهر، حسب ابلاغ و دستور دادستانی مرکز استان ایلام، ایست بازرسی توسط پرسنل نیروی انتظامی در پلیس راه  شهرستان تشکیل و از ورود خودروهای غیر بومی به محدوده شهرستان و استان جلوگیری به عمل خواهد آمد.

 

همچنین پرسنل نیروی انتظامی در ورودی دره شهر از سمت آبدانان مستقر و مانع ورود خودروهای غیر بومی به این شهرستان خواهند شد.

 

از شهروندان محترم آبدانانی تقاضا میگردد جهت تردد به مرکز استان یا سایر شهرستانها از مسیر های جایگزین استفاده نمایند زیرا از از ورود آنها جلوگیری خواهد شد. 

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان دره شهر دره شهر گردشگری اماکن تاریخی دره شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۲۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاشق‌ترین دختر پرسپولیسی در روز ممنوع‌الورودی به ورزشگاه! | تصویر

تصویری که توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده، از یک بانوی طرفدار پرسپولیس بود که در روز منع ورود آنان به «وطنی» با پرچمی در دست، از پنجره کوچک منزل خود در شرایط بسیار سخت، شاگردان اوسمار را تشویق می‌کند، در حالی که جایگاه زنان در ورزشگاه را به طرفداران پرسپولیس داده بودند!

لازم به یادآوری است ممنوعیت دوباره ورود زنان به برخی ورزشگاه‌ها به بهانه بغل کردن جیمی‌جامپِ زن توسط حسین حسینی در اراک آغاز شد و بعد از حواشی عجیب و مشکوک بازی پرسپولیس- سپاهان در ورزشگاه آزادی به اوج خود رسید، حالا هم کلید واژه خدشه دار شدن کرامت بانوان، ممنوعیت حضور زنان در دو بازی نساجی مقابل استقلال و پرسپولیس در قائم‌شهر را رقم زده است.

دیگر خبرها

  • عاشق‌ترین دختر پرسپولیسی در روز ممنوع‌الورودی به ورزشگاه! | تصویر
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد
  • حفر گودال ١٥ متری برای کشف اشیاء تاریخی؛ ۳ نفر دستگیر شدند
  • سد معبر عمومی و اشغال پیاده‌روها به هر دلیلی ممنوع است
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین کاشان
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین
  • ورود دام به ییلاقات شمال دامغان «ممنوع» شد
  • ثبت اثر تاریخی در جواهرده رامسر در فهرست آثار ملی کشور
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است