Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در خصوص آخرین وضعیت جسمانی آیت الله مهدی مروارید گفت: تب ایشان قطع شده و دوران نقاهت را سپری می‌کنند.

جعفر مروارید صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، در خصوص آخرین وضعیت جسمانی آیت الله مهدی مروارید اظهار کرد: از چند روز قبل آیت الله مروارید دچار کسالت و تب بودند که در نهایت روز جمعه ابتلای ایشان به کرونا تایید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برادرزاده آیت‌الله مروارید با بیان اینکه وضعیت ایشان رو به بهبودی است، خاطرنشان کرد: تب ایشان قطع شده و دوران نقاهت را سپری می‌کنند.

وی گفت: پس از معاینه پزشک، داروهایی برای ایشان تجویز شد و در این مدت عوارض بیماری و تب را داشتند اما از دو شب قبل عوارض ناشی از بیماری کمتر شد و امروز که جویای احوال ایشان بودم تب به طور کامل قطع شده است.

مروارید با تاکید بر رو به بهبود بودن شرایط این عالم گرانقدر، افزود: حال عمومی ایشان بهتر است و به زودی می‌توانند در فضاهای اجتماعی حضور پیدا کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به بیانیه صادره از سوی آیت الله سیدان، آیت الله مهدی مروارید و آیت الله اشرفی شاهرودی که از علمای مشهد هستند، بیان کرد: هر سه این بزرگواران در این بیانیه به پیروی از دستورات پزشکان توصیه کردند که لازم می‌دانم به سه مورد از توصیه‌ها اشاره کنم.

وی گفت: در این بیانیه خطاب به مردم تاکید شده با توجه به نظرات پزشکان و مسؤولان، از تشکیل اجتماعات خودداری شود، مردم محیط خانه را با عبادت و توکل بر خدا متبرک کنند و در نهایت اگر به زیارت حضرت رضا(ع) مشرف می‌شوند حتما توصیه‌های پزشکان را رعایت کنند.

مروارید ضمن آرزوی بهبودی کامل برای آیت مروارید از جامعه پزشکی استان که به نیکی در این ایام فعال هستند نیز تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 70061

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی کرونا آیت الله قطع شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۲۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید

ستاره انگلیسی هر بازی به آمار تعداد گل های خود اضافه می کند.

به گزارش طرفداری، هری کین، مهاجم انگلیسی بایرن مونیخ به آمار 400 گل در کل دوران حرفه ای خود رسید.

بایرن مونیخ در هفته 31 فصل 24-2023 بوندسلیگا میزبان آینتراخت فرانکفورت بود و به لطف بریس هری کین، مقابل این تیم به پیروزی 2-1 دست یافت. هری کین با این دو گل، به آمار 400 گل زده در دوران حرفه ای خود برای باشگاه و کشورش رسید. هری کین تا به امروز با پیراهن تیم ملی انگلیس، تاتنهام، بایرن مونیخ، میلوال، لیتون و لسترسیتی موفق به گلزنی شده است. گل های هری کین به تفکیک تیم:

    تاتنهام؛ 280 گل

    تیم ملی انگلیس؛ 62 گل

    بایرن مونیخ؛ 42 گل

    میلوال؛ 9 گل

    لیتون؛ 5 گل

    لسترسیتی؛ 2 گل

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • توضیح گلر جوان پرسپولیس درباره شوت عبدالکریم!
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • بررسی ابعاد سیاسی علامه سیدمحمد باقر درچه‌ای/ یک کنش‌گری سیاسی با شاگردپروری
  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم