Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@04:12:46 GMT

ممنوعیت برگزاری مراسم و مجالس ترحیم در صومعه‌سرا

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۲۳۹۶

ممنوعیت برگزاری مراسم و مجالس ترحیم در صومعه‌سرا

سیدمحمدی از ممنوعیت برگزاری مراسم و مجالس ترحیم در شهرستان برای جلوگیری از ویروس کرونا خبر داد.

«سیدجلال سیدمحمدی» در گفت‌وگو با خبرگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با اشاره به تداوم تعطیلی بازارهای هفتگی این شهرستان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: باید فضای مدیریتی برای پیشگیری از شیوع این ویروس بیشتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه متاسفانه مردم با ما همکاری لازم برای جلوگیری و مقابله با این ویروس را نمی‌کنند افزود: حتی اگر 10 درصد از مردم رعایت اصول و مقررات تعیین شده را نکنند جان 90 درصد دیگر از مردم در خطر است.

 

وی با بیان اینکه باید همه مردم با هم برای سلامت خود و جامعه‌شان تلاش کنند گفت: متاسفانه برخی از مردم هنوز هم این ویروس را جدی نگرفته‌اند و مهمانی‌ها و مراسمات برگزار می‌کنند که سبب شیوع بیشتر این ویروس می‌شوند.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه وقتی اعلام وضعیت قرمز می‌شود یعنی مردم خود باید اصول بهداشتی و زمان رفت و آمد در شهر را رعایت کنند تصریح کرد: علی‌رغم اعلام کاهش ساعت کاری واحدهای صنفی اما باز شاهد فعالیت برخی از این واحدها خارج از ساعت عنوان شده هستیم که با این واحدها برخورد و پلمپ می‌شود.

 

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به اینکه مردم باید از برگزاری مراسمات خودداری کنند خاطرنشان کرد: با این وضعیت ما چاره‌ای جز اجرای بیش از حد محدودیت‌ها نداریم و سپاه و نیروی‌انتظامی باید در این راستا وارد میدان شوند.

 

وی با بیان اینکه برای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، از ورود ماشین‌های خارج از استان به شهرستان جلوگیری به عمل می‌آید اظهار کرد: برای ما چیزی بالاتر از سلامت و جان مردم وجود ندارد.

 

سیدمحمدی با تاکید به ممنوعیت برگزاری مراسم و مجالس ترحیم در شهرستان برای جلوگیری از ویروس کرونا افزود: کلیه قهوه‌خانه‌ها و قلیانسراهای در سطح شهرستان باید تعطیل باشد و در صورت فعالیتشان، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

 

فرماندار صومعه‌سرا با تاکید به اینکه نانوایان باید موارد بهداشتی را رعایت کنند گفت: در صددیم تعداد تخت‌های بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان امام خمینی(ره) افزایش یابد.

 

وی تصریح کرد: از تمام گروه‌ها و نهادهایی که به صورت خودجوش اقدام به تولید و توزیع ماسک و اقلام بهداشتی در سطح شهرستان می‌کنند قدردانی می‌شود.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقابله با کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا برای جلوگیری صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم

محمد نیکخواه گفت: طی گشت زنی مستمر نیرو‌های پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان بم و اقدام به موقع از تخریب اراضی ملی و برداشت غیر مجاز شن و ماسه در منطقه روداب غربی شهرستان جلوگیری شد. 

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بم بیان کرد:  پیشگیری از وقوع جرم اولویت نخست یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری است.

وی گفت: نیرو‌های این یگان به گشت زنی‌های مستمر و شبانه روزی خود در اراضی ملی و همکاری مردم طبیعت دوست از هرگونه تخریب و تصرف منابع طبیعی جلوگیری خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • اهتمام مجالس آسیا به‌ تقویت ابعاد نظارت همگانی
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • ممنوعیت‌های تردد درمحدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام صادق(ع)/اعلام مسیرهای جایگزین
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر