Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@22:02:05 GMT

۳۰ تخت جدید ICU به بیمارستان رازی اضافه می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۲۵۷۲

۳۰ تخت جدید ICU به بیمارستان رازی اضافه می شود

ایسنا/گیلان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از اضافه شدن ۳۰ تخت جدید ای.سی.یو در بیمارستان رازی رشت خبر داد و گفت: همه باید تلاش کنند تا در معرض ویروس کرونا قرار نگیرند تا به بیمارستان نیاز پیدا نکنند.

ارسلان سالاری در گفت وگو با ایسنا، از اضافه شدن ۳۰ تخت جدید به تخت مراقبت ویژه بیمارستان رازی خبر داد و گفت: به منظور رسیدگی بهتر به بیماران حاد تنفسی بیمارستان رازی که بزرگترین مرکز بستری بیماران حاد تنفسی استان است، در روزهای آینده ۳۰ تخت مراقبت ویژه به تخت های ویژه این بیمارستان اضافه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگرچه افزایش امکانات و تجهیزات می تواند کمک شایانی به بیماران حاد تنفسی داشته باشد، اما همه باید تلاش کنند تا در معرض این ویروس قرار نگیرند تا به بیمارستان نیاز پیدا نکنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار امیدواری کرد: ان شالله با همراهی و کمک مردم و همه دستگاه ها بتوانیم هر چه زودتر ویروس کرونا را شکست داده و زندگی مردم را به روال عادی باز گردانیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس بیمارستان رازی ۳۰ تخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۲۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۹۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی در گیلان

صالح محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر اظهار کرد: بخشی از این اعتبار به متقاضیان خرید موتور پمپ آب کشاورزی پرداخت شده است و این مهم استمرار پیدا خواهد کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به سهم ۱۴۶ میلیارد تومانی استان در بخش مکانیزاسیون در سال گذشته اضافه کرد: علت عدم تخصیص تمام سهم اختصاصی در نظر گرفته شده به بهره برداران استان گیلان مشکل ایجاد شده در سامانه سمات بانک کشاورزی بوده است و امیدواریم در سال جدید ضمن توجه به جاماندگان معرفی شده سال قبل پرداخت تسهیلات را ادامه دهیم.

محمدی تصریح کرد: در سال جاری سهم استان در خط اعتباری ویژه مکانیزاسیون ۲۴۰ میلیارد تومان است و به مثابه سال‌های گذشته پس از هماهنگی با مدیریت شعب بانک کشاورزی توزیع شهرستانی و سهم شهرستان در اختیار مدیران جهاد کشاورزی قرار خواهد گرفت تا نسبت به معرفی متقاضیان واجد شرایط به سیستم بانکی اقدام شود.

کد خبر 6098943

دیگر خبرها

  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی به بیماران خدمات ارائه می‌دهند
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی ارائه خدمات می‌دهند
  • سالانه ۳هزار بیمار به بیماران صعب العلاج گلستان اضافه می شود
  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • پرداخت ۹۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی در گیلان
  • بوستان رازی به محیط ویژه برای نوجوانان تبدیل می شود
  • بوستان رازی، بوستانی ویژه نوجوانان می‌شود
  • اعتبار ۹ همتی برای حمایت ویژه از بیماران خاص و صعب‌العلاج در ۱۴۰۳
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه