Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در راستای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس، بیش از ۴ هزار نفر در پنج نقطه استان پایش شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد رحیم شهریاری» امروز (۱۹اسفند) به رسانه های گروهی گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تیم های هلال احمر در راستای پایش مسافران در شهرستان های قاین، طبس، فردوس، بشرویه و سرایان مستقر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: از ابتدای طرح پایش تاکنون ۴هزار و ۱۹۱ نفر توسط این تیم ها پایش و سطح سلامت آن ها کنترل شده است.

 

وی ادامه داد: از این تعداد یکهزار و ۸۹۰ نفر در دو ورودی شهرستان فردوس، هزار و ۴۰ نفر در طبس، ۷۶۳ نفر در ورودی شهرستان قاین ۳۹۰ نفر در بشرویه و ۱۰۸ نفر در سرایان  پایش سلامت شده اند.

 

شهریاری با بیان اینکه تاکنون یک مورد مشکوک در قاین مشاهده شده است، ادامه داد: همچنین  ۶۵ نفر روز از داوطلبان هلال احمر در این طرح همکاری داشته اند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: از مردم درخواست می‌کنیم مدتی را در خانه‌ها بمانند و تنها برای موارد ضروری از خانه خارج شوند تا زنجیره انتقال بیماری کرونا از جامعه محو شود.

 

شهریاری با بیان اینکه مردم در پیشگیری از شیوع این ویروس نقش اصلی را دارند، گفت: از شهروندان خواستاریم از مسافرت های غیر ضرور جدا پرهیز کنند.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کنترل مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خراسان جنوبی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۲۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی

عادل اربابی مدیر روابط عمومی هلال‌احمر استان خراسان جنوبی با بیان اینکه امدادرسانی به شهرستان‌های گرفتار در سیلاب به طور مستمر در حال انجام است، گفت: به دنبال تشدید بارندگی در تمامی سطح استان، برخی از منازل در روستاهای استان دچار آبگرفتگی و خسارات سیلاب شدند که نیروهای امدادی هلال‌احمر به این روستاها اعزام شدند و عملیات امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

دریافت 36 MB

تصویربردار: سپیده قلندری / تدوینگر: یزدان قربانی 

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد
  • آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی