Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@16:28:34 GMT

ستاره جدید یونایتد به گواردیولا: ساکت شو!(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۲۶۷۷

ستاره جدید یونایتد به گواردیولا: ساکت شو!(عکس)

انتشار تصاویری که نشان می‌دهد برونو فرناندس ستاره جدید یونایتد در دربی دیشب منچستر به پپ گواردیولا سرمربی سیتی علامت "هیس" نشان می‌دهد هواداران یونایتد را شیفته این ستاره پرتغالی کرده.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پایان دیدار دیشب دو تیم شهر منچستر، منچستریونایتد و منچسترسیتی، که با پیروزی 2-0 قرمزها به پایان رسید انتشار تصاویری که نشان می‌دهد برونو فرناندس، ستاره پرتغالی منچستریونایتد که اخیرا به این تیم پیوسته در یک صحنه که با پپ گواردیولا درگیری کوچکی پیدا می‌کند، انگشت اشاره‌اش را روی دهان خود قرار داده و به گواردیولا علامت "هیس" نشان می‌دهد باعث شده  یونایتدی‌ها بیش از پیش شیفته این بازیکن پرتغالی تیم‌شان بشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در اواخر بازی دیشب که در اولدترافورد برگزار می‌شود، در یک صحنه زمانی که بازی متوقف شده بود درحالیکه فرناندس برای برداشتن توپ که در نزدیکی خط طولی زمین قرار دارد می‌رود گواردیولا توپ را برداشته و آن را به کنار پرتاب می‌کند. در این صحنه مشخص است که گواردیولا و فرناندس در حال صحبت هستند. در این لحظات که فرناندس انگشت اشاره خود را بر روی دهانش قرار داده و به گواردیولا می‌گوید بهتر است ساکت باشد.

 

 

با انتشار این تصاویر، واکنش هواداران یونایتد به فرناندس در شبکه‌های اجتماعی بسیار مثبت بوده و بعضی از آنها مدعی‌اند فرناندس هنوز از راه نرسیده خودش را در دل یونایتد‌ی‌ها جا کرده و بسیار محبوب شده است.

 

 

یکی از کاربران توییتر در این باره نوشت:" باور کردنی نیست که برونو به پپ می‌گوید ساکت شود. این پسر هنوز هیچی نشده یکی از اسطوره‌های باشگاه است".

 

منچستر یونایتد منچستر سیتی برونو فرناندس پپ گواردیولا (سرمربی) اسپورتینگ لیسبون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد منچستر سیتی برونو فرناندس پپ گواردیولا سرمربی اسپورتینگ لیسبون نشان می دهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۲۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد

او به خاطر انتشار ویدیو‌هایی در حال رقص با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های چسبان و تنگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.

به گزارش بی بی سی، وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است.

در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.

این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیو‌هایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد.

عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد.

دیگر خبرها

  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است