Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون شهردار اصفهان گفت: اختصاص ورزشگاه کردآباد برای نگهداری بیماران مبتلا به ویروس کرونا کذب است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل اداره کل روابط عمومی شهرداری اصفهان، محمد عیدی با اشاره به انتشار تصاویری از تجهیز ورزشگاه کردآباد اصفهان برای قرنطینه بیماران مبتلا به کووید ۱۹ اظهار کرد: این تصاویر مربوط به اصفهان نیست و انتقال بیماران از سایر شهرها به اصفهان کذب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون شهردار اصفهان با بیان اینکه تا این مرحله از تصمیم‌گیری در ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا، نقاهتگاه‌های معین در صورت ایجاد، به هیچ عنوان در نزدیکی محلات شهری نخواهند بود، تصریح کرد: تدابیری که دانشگاه علوم پزشکی و سایر نهادهای تصمیم‌گیر در این زمینه در نظر می‌گیرند، برای حفظ سلامتی مردم است و شهرداری اصفهان نیز در این زمینه برای رفاه حال شهروندان اصفهانی تابع تصمیمات ستاد استانی مدیریت کرونا است.

وی ادامه داد: شایعه پراکنی‌ها در فضای مجازی تنها موجب افزایش تنش روحی، استرس روانی و تشویش اذهان عمومی خواهد شد.

عیدی ابراز امیدواری کرد: کسانی که اخبار کذب را منتشر می‌کنند به حکم وجدان اخلاقی متوجه کار زشت خود شوند و بکوشند بیشتر به مردم آگاهی دهی صحیح داشته باشند تا وضعیت کنونی به خوبی سپری شود.

به گزارش فارس، در روزهای اخیز تصاویری در شبکه‌های مجازی مبنی بر تجهیز ورزشگاه کردآباد اصفهان برای ایجاد بیمارستانی موقت به منظور انتقال بیماران سایر استان‌ها به اصفهان منتشر شده بود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان بیماران فضای مجازی تکذیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۲۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!

اخیرا محققان هلندی خبر فوت مردی که ۶۱۳ روز به بیماری کرونا مبتلا بود گزارش کردند. این مرد به‌دلیل ابتلا به نقص ایمنی نتوانست بیماری کرونا را شکست دهد.

این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

دیگر خبرها

  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • تکذیب ادعای ارزپاشی از محل ذخایر ارزی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!